میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
3ds-max-2015-unofficial-videos
شنبه 10 اسفند 1392
در
اخبار دنیای CG

ویدئوهای غیر رسمی از 3ds Max 2015

شنبه 10 اسفند 1392
چند روز پیش انتشار 2 ویدئو در شبکه های مجازی خبرساز شد. این ویدئوها مربوط میشدن به نرم افزار Autodesk 3ds Max 2015 که البته در اونها قابلیت خاصی به نمایش گذاشته نمیشه و فقط در ویدئوی اول نگاهی داره به پنجره Welcome Screen و اینکه چه بخشهایی به این قسمت اضافه شده :) و در ویدئوی دوم هم به بخش رندرینگ iray نگاهی میندازه و نشون میده که در این بخش امکان Render Elements نیز فراهم شده. پس از انتشار بلافاصله به درخواست کمپانی Autodesk این ویدئوها از روی سرورها حذف شدن و اتودسک اعلام کرد که این ویدئوها بصورت رسمی از طرف این شرکت ارائه نشدن و اونها رو تایید نمیکنه ! و همچنین نسخه هایی نیز با عناوین Pre-Release منتشر شدن که اونها رو هم اتودسک بعنوان نسخه بتا Official تایید نکرده ! (قبل از اینکه صحبت رو ادامه بدم پیشنهاد میکنم نگاهی به این ویدئوها بندازید)
 

 
ویدئوی اول :
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 45 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 4 مگابایت

 
ویدئوی دوم :
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 46 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 5 مگابایت

 
خب حتما پس از تماشای اونها متوجه شدید که ویدئوها حرفی رو برای گفتن ندارن ولی اینکه من مطلب رو ایجاد کردم به این خاطر بود که میخواستم صحبت بر سر این نسخه جدید محصولات اتودسک باز بشه. به هر حال دیگه زمان زیادی تا انتشار نسخه های رسمی محصولات Autodesk 2015 نمونده. گفتگوها و بحث های داغی بر سر موضوعات مختلفی درباره این نسخه از محصولات اتودسک در دنیای CG مطرح شده. یکی از این صحبت‌ها مرگ نرم افزار Softimage در این مقطع زمانی است ! (یعنی بصورت کاملا غیرموثق خبری پخش شده که برای نرم افزار سافت ایمیج نسخه جدیدی منتشر نخواهد شد!) احتمال شایعه بودن این موضوع خیلی خیلی بالاست و در وبسایت های CG که این موضوع رو مطرح کرده بودن، گفته میشه که این فقط یک شایعه ای بیش نیست. البته ناگفته هم نماند که تاکنون (یعنی تا همین لحظه ای که این خبر درحال انتشاره) این مساله رو Autodesk نه تایید کرده و نه تکذیب و باید صبر کنیم و منتظر اخبار موثق و کامل از طرف این کمپانی باشیم.
 
در آخر این نکته رو هم اضافه کنم که ویدئویی نیز برای نرم افزار Maya 2015 منتشر شده بود که اون هم حذف شده و من متاسفانه نتونستم لینک سالمی برای اون پیدا کنم که البته ویدئوی مربوط به مایا هم تایید نشده ! درکل اینکه بهتره برای اطلاع دقیق از ویژگی های جدید این نسخه ها منتظر خبرهای رسمی از طرف Autodesk باشیم. کمپانی اتودسک قبل از انتشار رسمی معمولا ویدئوهای پیش نمایشی رو منتشر میکنه و همینطور اخبار دقیقی رو درباره ویژگی های اضافه شده بر روی نسخه های جدید نرم افزارهاش ارائه میکنه که ما هم سعی میکنیم جدیدترین خبرهای موثق رو به اطلاع شما برسونیم.
 
اما همونطوری که گفتم من این مطلب رو ایجاد کردم تا بدونم دیدگاه شما برای نسخه های جدید محصولات Autodesk 2015 چیه و چه خواسته هایی برای این سری جدید دارید ؟ و اینکه دیدگاههای این مطلب صرفا درباره نرم افزار 3ds Max نیست ! درسته که عنوان مطلب درباره مکسه ولی شما با هرکدوم از نرم افزارهای اتودسک که کار میکنید (مایا، مکس، سافت ایمیج، مادباکس و...) میخوام دیدگاه خودتون رو درباره انتظاراتی که از نسخه جدید اون نرم افزار دارید رو بنویسید. پس منتظر شما هستیم ....
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 47 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید