میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
about-video-blog
یکشنبه 5 خرداد 1392
در
اخبار سایت

راه اندازی بخش جدید سایت ( ویدئو بلاگ )

یکشنبه 5 خرداد 1392
 سلام
 
حتما اینو میدونید که یکی از بخشهای جدانشدنی سایتهای CG ویدئو های اوناست . که خب این کمبود و درواقع نبود ویدئو در این وبسایت کاملا به چشم میخوره .
همونطوری که قبلا توی مطلب ویژه نوروزی ( سالی نو با طرحی نو ) مطرح کردیم قرار بر این بود که بخشی در قسمت بلاگ اختصاص پیدا کنه به ویدئو ها که نامش رو هم ویدئو بلاگ گذاشتیم .
خب خوشبختانه باید این خبر رو بهتون بدم که این بخش آماده شده و در این مطلب میخوایم یه نگاهی داشته باشیم به ویدئو هایی که قراره در این بخش منتشر بشه .
 

 
Making of آثار برجسته سینمایی
 
در درجه اول میخواهیم ویدئوهای پشت صحنه و مصاحبه با هنرمندان ، سازندگان و عوامل آثار بزرگ سینمایی دنیا رو منتشر کنیم
این آثار میتونه هم انیمیشن های بزرگ و هم فیلم های سینمایی برجسته دنیا باشه .
 

 
DemoReel و ShowReel نرم افزارها و پلاگینهای برجسته
 
همینطور در این بخش سعی میکنیم ویدئوهای DemoReel و ShowReel از نرم افزارها و پلاگین های برجسته که توسط سازندگان عرضه میشه رو براتون منتشر کنیم
 

 
مصاحبه با هنرمندان
 
از دیگر ویدئوهایی که قراره در این قسمت منتشر کنیم ، میشه به مصاحبه با هنرمندان دنیای CG اشاره کرد .
صحبت کردن با هنرمندان بزرگ برای کسانی که میخوان تازه وارد این دنیا بشن فکر میکنم واقعا میتونه مفید باشه
 

 
DemoReel و ShowReel هنرمندان
 
همچنین در کنار مصاحبه و صحبت با این افراد میتونیم نگاهی هم داشته باشیم به آثار اونها که معمولا در قالب یک ویدئو به نام DemoReel یا ShowReel منتشر میشه 
 

 
 Trailer ها و انیمیشن های کوتاه
 
همچنین یه بخش دیگه ای رو هم میتونیم در ویدئو های داشته باشیم که هم جنبه سرگرمی داره و هم مفیده و اون هم Trailer ها و انیمیشن های کوتاهی است که منتشر میشه .
 

 
فعلا این دسته هایی که نام بردم چیزی بود که به ذهنم میرسید ولی ویدئو ها در دنیای CG اینقدر گسترده هستن که شاید خیلی بیشتر از اینا بشه .
 
و یه مطلب دیگه و اونم اینکه یه سری از ویدئو هایی که در این بخش منتشر میشن با زیرنویس فارسی هستن که فکر میکنم واقعا کمک زیادی میتونه بهتون بکنه . همونطوری که قبلا هم گفتم وقتی که یه ویدئویی رو میبینیم اگه متوجه صحبت های اونها بشیم خیلی خیلی میتونه مفیدتر باشه .
 
 
خب یه خبر خوب بدم و اونم اینکه بزودی اولین ویدئو بلاگ ( با زیرنویس فارسی ) مربوط به پشت صحنه و مصاحبه با عوامل یکی از انیمیشن های سال 2012 منتشر میشه . اسم انیمیشن رو نمیگم که تا زمان انتشارش منتظر باشید :دی (احتمالا دو یا سه روز دیگه منتشر میشه)
 
 
دوستان این بخش تازه راه اندازی شده پس به نظرات و پیشنهادات شما خیلی خیلی خیلی نیاز داره
پس منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 42 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید