میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
announce-the-official-tehran-acm-siggraph
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393
در
اخبار دنیای CG

افتتاحیه رسمی Tehran ACM Siggraph

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393
روز گذشته خبر افتتاحیه رویداد Tehran ACM Siggraph از طرف امیر حسین عرفانی بصورت رسمی اعلام شد. در صفحه رویداد Tehran ACM Siggraph درباره زمان و مکان برگزاری توضیحاتی داده شده و از تمامی هنرمندان و افراد فعال در حوزه فنی و هنری، گرافیک کامپیوتری و همینطور هنرهای دیجیتال دعوت شده تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند.
 
افتتاحیه رسمی Tehran ACM Siggraphاولین افتتاحیه رسمی Tehran ACM SIGGRAPH با عنوان Professional Chapter در تاریخ 30 اردیبهشت 1393 از ساعت 17 الی 19 در تهران، دانشگاه صنعنی امیرکبیر، آمفی تئاتر دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار خواهد شد.
 
در انتها به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه توضیحات بیشتر درباره این رویداد در روزهای آینده خدمتتون ارائه خواهد شد و سعی میکنیم که به تمامی ابعاد این رویدادی که قرار هست برگزار بشه بیشتر بپردازیم. دوم هم اینکه بزودی مصاحبه ای رو با جناب امیر حسین عرفانی در اینباره خواهیم داشت و در آخر هم به تمامی دست اندرکاران این رویداد که شاید بشه اون رو بعنوان بزرگترین رویداد CG در ایران بحساب اورد، خسته نباشید میگیم خصوصا به جناب امیر حسین عرفانی بابت تمامی زحمات و فعالیتهای مفیدی که در این حوزه میکشند.
 
یاحق
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 25 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید