میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
documentation-and-top-gallery
یکشنبه 14 مهر 1392
در
اخبار سایت

راه اندازی دانشنامه و تاپ گالری

یکشنبه 14 مهر 1392
خب امروز قصد داریم درباره چند بروزرسانی جدید که در سایت بوجود اومده صحبت کنیم . قبل از هر چیز خواهشی رو از کاربران دارم و اونم اینکه اینگونه مطالبی که مربوط به آخرین اخبار و رویدادهای سایت میشه رو حتما مطالعه کنید . البته میدونم که ممکنه خسته کننده باشه ولی این مطلب طولانی نیست و ما کلا چند تا پست اینطوری در طول سال بیشتر نداریم .
در ابتدای سال مطلبی منتشر شد و در اون درباره چشم انداز ها و تغییراتی که قراره در آینده برای سایت ایجاد بشه صحبتهایی شد (سالی نو با طرحی نو) و در اون مطلب قول هایی هم داده شد که خوشبختانه الان میتونم بگم که به اکثرشون عمل کردیم . اضافه شدن بخش های جدیدی مثل ویدئو بلاگ یکی از همین قول ها بود که بخوبی راه اندازی شد و تاکنون نیز استقبال نسبتا خوبی ازش بعمل اومده .
 
بالاخره بعد از بررسی ها و کارهایی که انجام شد امروز نوبت به این رسید تا از بخش جدید دیگری نیز رونمایی بشه .
 

 
دانشنامه
 
قسمت دانشنامه بخشی است برای قرار گرفتن فایلهای آموزشی بصورت متن یا همون PDF و کاربران میتونن به این آموزشهای متنی از دو راه دسترسی داشته باشن .
1. نمایش آنلاین : فایل آموزش متنی در همون صفحه مطلب بصورت نمایش آنلاین و گرافیکی قرار میگیره و میتونید با ورق زدن تمامی صفحات رو مشاهده و مطالعه کنید .
2. دانلود PDF : همچنین در کنار مشاهده آنلاین این امکان وجود داره که بتونید فایل رو بصورت PDF نیز روی کامپیوتر خودتون ذخیره کنید .
 
بزودی اولین مطلب دانشنامه منتشر خواهد شد و ممکنه در ابتدا مشکلات و کمبودهایی وجود داشته باشه که با گذشت زمان و با راهنمایی ها و بازخوردهای خوب شما عزیزان قطعا این مشکلات برطرف میشه و سعی میکنم این بخش رو در بهترین حالت در اختیارتون قرار بدیم .
 

 
گالری نمونه کارهای برتر کاربران ( Top Gallery )
 
بخش جدید دیگری نیز در سایت راه اندازی شده که فکر میکنم حتما بهش توجه کردید . قسمت تاپ گالری یا همون نمونه کارهای برتر کاربران
بعد از راه اندازی تالار گالری در انجمن خب این امکان بوجود اومد تا شما دوستان بتونید نمونه کارهای خودتون رو در اونجا قرار بدید . همونطوری که میدونید برخی از کارهای انجام شده شما از یکسری ویژگی های خاصی برخوردار هستن یا بقولی Top تر از بقیه کارها هستن و ما سعی میکنم که با گلچین کردن این کارها اونا رو به بخش Top Gallery انتقال بدیم . البته اینکار با نظر خود شما یعنی با پیشنهادات و نظرات خود کاربران انجام خواهد شد .
 
در انجمن یک تالار جدایی رو برای اینکار ها در نظر گرفتیم با عنوان گالری طرح های برتر ( Top Gallery ) و کارهای برتر به اونجا انتقال داده میشن و یک تصویر کوچک به همراه لینک در صفحه اصلی سایت نیز قرار خواهد گرفت .
 
به نظرم اینکار میتونه یکنوع رقابتی رو برای ساخت نمونه کار بهتر و برتر در بین کاربران ایجاد کنه و یک حرکت مثبت باشه .
 

 
در آخر این مساله رو یادآور بشم که ما همه تلاشمون رو میکنیم تا یک بستری مناسب برای ارائه اینگونه خدمات و فعالیتها در زمینه CG در این مرز و بوم ایجاد کنیم . همیشه دیدگاهم این بوده که اشتراک گذاری داشته های خودمون با دیگران یک کار بسیار پسندیده و زیباییست و سعی کردم که همیشه به این طرز فکر پایبند باشم .
من و همه عزیزانی که در اینجا فعالیت میکنیم قطعا تنها هدفمون اینه که بتونیم یک گام مثبت در این زمینه برداریم و اگه نگاهی به فعالیت 2 ساله سایت بندازید خواهید دید که جز این هدف هیچ چیز دیگری در روند فعالیتها نبوده و انشاالله نخواهد بود .
 
با امید موفقیت و سربلندی روز افزون برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 52 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید