میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
mari-3-sneak-peek
چهارشنبه 13 خرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Mari 3 در راه است ...

چهارشنبه 13 خرداد 1394
با درودی دوباره خدمت همه شما دوستان عزیز. گویا شرکت The Foundry بعد از مشخص شدن سهامدار جدیدش حالا با قدرتی چند برابر قصد داره توسعه نرم افزارهای خودش رو ادامه بده. حتما یادتون هست که همین چند روز پیش Modo 901 منتشر شد و اینبار نوبت به یکی دیگه از نرم افزارهای محبوب این شرکت رسیده و اونم چیزی نیست جز Mari که اولین ویدئوی Sneak Peek اون توسط فاندری منتشر شد که در اون بخشی از ویژگی های جدید این نسخه به نمایش گذاشته شده.
 
اولین و شاید مهمترین ویژگی که در این نسخه از نرم افزار ماری به چشم میخوره تعامل بسیار خوب با نرم افزار Modo است و این موضوع بخوبی مشخصه که این شرکت قصد داره بشکل ویژه ای نرم افزارهای خودش رو بصورت یکپارچه بهم متصل کنه.
 
امکان استفاده از Preview Render MODO در Mari 3 یکی دیگه از ویژگی های جدیدی هست که در این ویدئوی Sneak Peek به چشم میخوره. اما یکپارچگی بخش رندرینگ مودو و ماری 3 به همینجا ختم نمیشه و امکان Baking Textures نیز یکی دیگه از ویژگی هایی هست که ماری 3 تونسته از نرم افزار مودو بدست بیاره.
 
پس اگه شما هم از کاربران نرم افزار Mari هستید و به دقت اتفاقات مربوط به این نرم افزار رو دنبال میکنید، پیشنهاد میکنم این ویدئوی جذاب رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 45 ثانیه
کیفیت : 720p -HD
حجم : 7 مگابایت

 
راستش احساس میکنم در حوزه نرم افزارهای این عرصه امسال قراره اتفاقات جالبی بیوفته. این رو هم بدونید که بازهم خبرهای جذابی در راهه که اگه دوست دارید از اونها مطلع بشید حتما مطالب بلاگ رو دنبال کنید.
 
درضمن مشتاقم تا دیدگاه و نظر شما رو درباره این نرم افزار بدونم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 33 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید