میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
nuke-10-coming-soon
پنج‌شنبه 28 آبان 1394
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Nuke 10 در راه است ...

پنج‌شنبه 28 آبان 1394
درود به دوستان عزیز. یک خبر خوب برای علاقمندان به کامپوزیت و اونم اینکه Nuke 10 به زودی منتشر میشه و اگه بخوایم این ورژن رو تو چند کلمه خلاصه کنیم میتونیم بگیم سریعترین و کارآمدترین نسخه به همراه ارائه چند ابزار جدید در انتظار کاربران نرم افزار Nuke خواهد بود.
 
نیوک 10 بسیار سریع تر و کارآمدتر به نظر میرسه. اولین دلیل پشتیبانی از پردازشگر GPU برای یکسری از دستورات خاص هست که قبلا از CPU برای پردازش کمک می گرفتند و به وضوح میتونم بگم که سرعت بالایی نداشتند. به طور مثال نودهای Vector Blur و Z-Depth از این دسته از بخش هایی بودن که در اونها کمبودهایی احساس میشد. امکان استفاده همزمان از چند کارت گرافیک برای شبیه سازی های تحت GPU که لازم به ذکره این امکان فعلا برای کارت های گرافیک NVIDIA امکان پذیره. پشتیبانی از کارتهای AMD برای لپ تاپ های MacBook Pro و ارتباط بین سخت افزارهای HP و این نرم افزار که این خبر فعلا به طور کامل منتشر نشده. و در نهایت رفع تعداد زیادی باگ و بهینه کردن این نرم افزار برای پروژه های بزرگ و...
 
01-nuke-10
 
شرکت The Foundry چند ابزار فوق العاده کارآمد رو برای این نسخه توسعه داده. به طور خلاصه میشه گفت ابزار یا نود Paint یک بروزرسانی گسترده ای رو داشته و امکان استفاده از تعداد بسیار زیادی paint تنها در یک نود میسر شده. توسعه ابزارهای جدید برای فرایند smart paint، که میشه گفت این ابزار فوق العاده است. تو بخش رندرینگ نود جدیدی اضافه شده به منظور محاسبه ray tracing و خروجی گرفتن لایه های رندر. دوستان توجه داشته باشید این سیستم سریعتر و قدرتمند از سیستم قبلی هست با یکسری امکانات بیشتر.
 
02-nuke-10-coming-soon
 
این دو ابزار در بخش NukeX توسعه داده شدند و همونطور که میدونید سال پیش شرکت The Foundry نرم افزار Nuke Studio رو به جمع خانواده نرم افزارهای نیوک اضافه کرد و اینبار هم یکسری توسعه هایی بر روی این نسخه انجام شده. محیط کاربری داینامیک تر و فعالتر و بطور کلی میشه گفت UI نیوک استودیو امکانات زیادی رو در اختیار کاربر خودش قرار میده مثل هماهنگ کردن سریع کلیپ با صدا و...
 
03-nuke-10-audio
 
دسترسی مستقیم به تنظیمات color correction، استفاده Real Time از دستور ChromaKeyer در تایم لاین نیوک استودیو که پردازش این بخش با GPU انجام میشه، و همینطور قابلیت اسکریپت نویسی از دیگر امکانات جدید نیوک 10 بحساب میاد.
 
در این بخش ازتون دعوت میکنم ویدئویی که The Foundry برای معرفی کلی Nuke 10 منتشر کرده رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 50 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 42 مگابایت

 
دوستان یک بار دیگه شرکت The Foundry کارش رو به بهترین شکل ممکن انجام داد. اگر کاربر این نرم افزار باشید درک می کنید که چرا این شرکت این بروزرسانی ها رو انجام داده و بخوبی میشه فهمید که The Foundry آگاهه و میدونه که نرم افزارش رو چطوری باید توسعه بده.
 
ما رو از نظرات و انتقاد های خودتون محروم نکنید ...
 
تا مقاله و آموزشی دیگر بدرود
 

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 30 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید