میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
oscar2016-winners
دوشنبه 10 اسفند 1394
در
اخبار دنیای CG

پشت و رو، داستان خرس و اکس‌مشینا برندگان اسکار 2016

دوشنبه 10 اسفند 1394
شب گذشته مراسم اسکار 2016 برگزار شد و بالاخره برندگان هر بخش هم مشخص شدن. اگه یادتون باشه در 24 دی ماه نامزدهای هر بخش معرفی شدن که ما هم طبق معمول هرسال رفتیم به سراغ 3 بخش انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه و جلوه های ویژه که برای هر یک از این بخش ها 5 نامزد انتخاب شده بود. پیشنهاد میکنم برای آشنایی با نامزدها به مطلب (اعلام نامزدهای اسکار 2016) مراجعه کنید.
 
اما دیشب مراسم اسکار هم برگزار شد و هر 3 بخش تونستن برگزیدگان خودشون رو بشناسن. در ادامه برندگان اسکار 2016 در بخش های انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه و جلوه های ویژه خدمت شما معرفی میشن.
 

Animated Feature Film - انیمیشن بلند

پشت و رو - Inside Out

01-inside-out
 

Short Film Animated - انیمیشن کوتاه

داستان خرس - Bear Story

02-bear-story
 

Visual Effects - جلوه های ویژه

اکس‌مشینا - Ex Machina

03-ex-machina
 

 
دوستان صحبت بسیار هست و زمان کوتاه ... به هرحال اسکار امسال هم تموم شد. امیدوارم که این آثار رو تونسته باشید ببینید  و با امید به اینکه از دیدنشون لذت برده باشید.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 21 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید