میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
phoenix-fd-video-tutorials
جمعه 23 آبان 1393
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی Phoenix FD

جمعه 23 آبان 1393
حتما یادتون هست که چندی پیش در مطلبی با عنوان (آب و آتش کنار هم در 3ds Max) به معرفی پلاگین قدرتمند و محبوب Phoenix FD پرداختیم. این پلاگین محصولیست از کمپانی Chaos Group سازنده انجین وی ری و حالا در این مطلب قصد دارم 2 آموزش ویدئویی مربوط به این پلاگین که از طرف اعضای تحقیق و توسعه این کمپانی ارائه شده رو تقدیم حضورتون کنم.
 
دیگه فکر نمیکنم که نیاز باشه تا بازهم درباره این پلاگین صحبتی بشه چراکه توی همون مطلب کامل درباره این پلاگین صحبت کردیم. این دو آموزش مربوط میشن به شبیه سازی مایعات با Phoenix FD ولی همونطوری که میدونید این پلاگین امکان شبیه سازی آتش رو هم در خودش داره.
 

 
در آموزش اول شیوه شبیه سازی پر کردن یک لیوان از نوشیدنی رو یاد میگیریم. این یک آموزش بسیار خوب و کاملی هست که پیشنهاد میکنم تماشای اون رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 ساعت و 6 دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 197 مگابایت

 
آموزش دوم هم که بتازگی منتشر شده مربوط میشه به شبیه سازی یک جوی آب که بشکل خیلی حرفه ای و واقعگرایانه میتونید یک سیمولیشن فوق العاده ای رو با این پلاگین انجام بدید. و البته پیشنهاد میکنم که این آموزش رو هم از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 59 دقیقه و 15 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 192 مگابایت

 
البته بازهم این موضوع رو تکرار میکنم که این آموزشها به زبان انگلیسی هستن و از طرف سازنده ارائه شدن. به هر حال امیدوارم که ازشون نهایت استفاده رو ببرید. درضمن این نکته رو هم اضافه کنم که قبلا همکار گرامی سعید (saeedhhhhh) آموزشهای ویدئویی بسیار خوبی از این پلاگین رو در تالار گفتگو در اختیار دوستان قرار داده بودن که با مراجعه به تالار آموزشهای 3ds Max میتونید به اونها دسترسی داشته باشید.
 
امیدوارم که در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 36 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید