میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
پادکست شماره 9 - قدمی در مسیر CG
شنبه 1 فروردین 1394
در
پادکست

پادکست شماره 9 - قدمی در مسیر CG

شنبه 1 فروردین 1394
در اولین روز سال و اولین روز بهار و اولین روز هفته با پادکست شماره 9 در خدمت شما عزیزان هستیم. درست پس از گذشت یکسال از انتشار اولین شماره اینبار با شماره نهم در کنار شما خواهیم بود. همکاری صمیمانه و فوق العاده تیم پادکست و البته همراهی گرم شما باعث شد که این بخش بتونه یکسال کامل بصورت کاملا فعال در سایت خودنمایی کنه. اما توی این شماره ناصر اسلامی و رضوان پورمرتضی آیتم های خیلی جالبی رو آماده کردن که اگه اجازه بدید من فعلا چیزی نمیگم و ازتون دعوت میکنم که خودتون گوش کنید.


حتما همونطوری که توجه داشتید موسیقی ابتدایی پادکست تغییر کرده و این قطعه پیشنهادی بود از طرف مجتبی فرخی و با کسب اجازه از آهنگساز یعنی جناب استاد حمیدرضا دیبازر این امکان بوجود اومد تا بتونیم از این قطعه زیبا در پادکست استفاده کنیم.
امیدوارم که از این شماره پادکست لذت ببرید و بی صبرانه منتظر نظرات شما هستیم ...
یاحق
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 37 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید