میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
realflow-2014-sneak-peek-1
جمعه 25 بهمن 1392
در
اخبار دنیای CG

اولین Sneak Peek از RealFlow 2014

جمعه 25 بهمن 1392
امروز کمپانی Next Limit دو ویدئوی Sneak Peek از نرم افزار RealFlow 2014 رو منتشر کرد و در این 2 ویدئو به یک ویژگی جدید در این نسخه اشاره میشه که Hybrido Viscosity نام داره و امکان شبیه سازی مایعات با غلظت بالا (Viscosity) در بستر Hybrido در فضاهای وسیع (Large Scale Scenes) رو فراهم میکنه.
 
در ویدئوی Sneak Peek شماره 1 وسیله نقلیه کامیونی در یک باتلاق گلی شبیه سازی شده که کامیون درحال عبور از لای این گل و لای عمیق هست که قطعا این شبیه سازی در یک فضا با مقیاس بزرگ انجام شده. ابتدا ویدئوی زیر که حجم بسیار کمی هم داره رو ببینید :
 
مشخصات
مدت زمان : 15 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 1 مگابایت

 
ویدئوی Sneak Peek شماره 2 هم شبیه سازی ریختن عسل بر روی یک سطح انجام شده که دیدن این ویدئو نیز خالی از لطف نیست :
 
مشخصات
مدت زبان : 25 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 6 مگابایت

 
قطعا اولین سوالی که برای خیلی از کاربران بوجود میاد اینه که این نسخه کی منتشر میشه ؟! خب باید بگم که هیچ خبر دقیقی از زمان انتشارش هنوز اعلام نشده و مشخص نیست که نسخه 2014 چه زمانی منتشر خواهد شد. شاید این مساله براتون جالب باشه که بدونید اولین اعلام ویژگی های جدید نسخه قبلی یعنی RealFlow 2013 در می 2012 انجام شد و انتشار رسمی ریل فلو 2013 در می 2013 صورت گرفت. یعنی انتشارش از اولین اخبار منتشر شده، یکسال طول کشید ! البته منظورم این نیست که در این نسخه هم همین اتفاق میوفته ولی به هرحال باید صبر کنیم و منتظر بقیه خبرهایی که در این زمینه منتشر میشن باشیم.
این قول رو بهتون میدم که تمامی خبرهایی که در آینده درباره RealFlow 2014 منتشر میشن رو به اطلاعتون خواهیم رسوند و برای اینکه همیشه بروز باشید پیشنهاد میکنم که مطالب بلاگ رو دنبال کنید.

یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 47 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید