میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
realflow-2015-sneak-peek
پنج‌شنبه 16 بهمن 1393
در
اخبار دنیای CG

اولین ویدئوهای Sneak Peek نرم افزار RealFlow 2015

پنج‌شنبه 16 بهمن 1393
با ورود به سال 2015 این انتظار میرفت که دیر یا زود باید منتظر انتشار نسخه های جدید نرم افزارها باشیم که از ابتدای سال تاکنون شاهد انتشار اونها بودیم. اولین نرم افزاری که نسخه جدیدش منتشر شد هودینی 14 بود و پس از اون هم زیبراش و حالا نوبت به نرم افزار محبوب و قدرتمند RealFlow میرسه که روز گذشته اولین ویدئوهای Sneak Peek نسخه 2015 این نرم افزار از طرف کمپانی Next Limit منتشر شد.
 
 
در این ویدئوها میتونیم چند ویژگی جدید که قراره در نسخه 2015 این نرم افزار عرضه بشه رو ببینیم. ویژگی هایی مثل اضافه شدن یک ابزار جدید در بخش Spline ها با نام Spline Tools و همینطور قابلیت جدید Spreadsheets و افزوده شدن یک Daemon جدید با نام Crown Daemon بعنوان جدیدترین ویژگی هایی هستن که در این ویدئوها بهشون اشاره شده.
 
من سعی کردم که تمامی ویدئوها منتشر شده رو جمع آوری و در غالب یک ویدئو تقدیم حضورتون کنم که بسادگی بتونید با این ابزارهای جدید آشنا بشید. امیدوارم که از تماشای ویدئو لذت ببرید.
 
مشخصات
مدت زمان : 14 دقیقه و 34 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 67 مگابایت

 
البته حتما میدونید که اینها فعلا یکسری ویدئوی Sneak Peek هستن و تا انتشار این نسخه ممکنه تغییراتی بوجود بیاد اما بصورت کلی میشه انتظار افزوده شدن این ویژگی ها رو در این نسخه از ریل فلو داشت. به هرحال باید تا انتشار این نسخه و اعلام تمامی ویژگی های جدید RealFlow 2015 صبر کنیم و پس از اون حتما مطلبی رو به این نسخه اختصاص خواهیم داد.
 
درضمن این رو هم اضافه کنم که تاریخ دقیق انتشار این نسخه مشخص نیست. راستش نرم افزارهای Next Limit اصلا مشخص نمیکنن که ممکنه چه تاریخی عرضه بشن ولی نسخه قبلی یعنی 2014 در اواسط June (خرداد ماه) منتشر شد و شاید این نسخه هم همینطور باشه.
 
حالا نظر شما چیه ؟ تجربه نشون داده ویژگی هایی که در ویدئوهای Sneak Peek نمایش داده میشن معمولا مهمترین ویژگی های اون نسخه از نرم افزار خواهند بود. البته بدون تردید هیچ چیز قطعی نیست ولی اگر اصلی ترین ویژگی های این نسخه از نرم افزار RealFlow به همینجا ختم بشه آیا به نظر شما کافیه ؟ منتظر دیدگاهها و نظرات شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 30 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید