میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2014-technical-papers
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
در
اخبار دنیای CG

ویدئوی Technical Papers رویداد SIGGRAPH 2014 منتشر شد

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
خب بالاخره روز گذشته ویدئوی Technical Papers چهل و یکمین رویداد سیگراف یعنی SIGGRAPH 2014 بصورت رسمی از طرف ACM SIGGRAPH منتشر شد که در این ویدئو شاهد تکنولوژی های جدیدی در زمینه Computer Graphics و Interactive Techniques هستیم که امسال قرار در بخش Technical Papers رویداد سیگراف مورد بررسی قرار بگیره. دوستان واقعا مقالات تخصصی جالبی رو در این دوره شاهد خواهیم بود.
خب حتما میدونید که خیلی از این Paper هایی که ارسال میشه از طرف محققان مستقل هست و البته نا گفته هم نماند که در همین Technical Papers برخی از این کارها متعلق به کمپانی های بزرگی هستند مثل دیزنی، پیکسار، اتودسک و... که اگه یادتون باشه در Technical Papers سال پیش یک تکنولوژی از طرف دیزنی ارائه شد. همون شبیه سازی برف که در انیمیشن Frozen مورد استفاده قرار گرفت و بقیه داستان رو هم که حتما خودتون میدونید.
 
صحبت رو طولانی نمیکنم و میدونم که برای تماشای این ویدئو لحظه شماری میکنید و همینجا ازتون دعوت میکنم که ویدئوی SIGGRAPH 2014 Technical Papers رو تماشا کنید :
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 32 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 32 مگابایت

 
خب اطمینان دارم که از تماشای این ویدئو لذت بردید و قطعا برای عاشقان دنیای CG اینگونه ویدئوها واقعا جذاب و فوق العادست. تنها نکته زننده در این ویدئو گوینده اون هست که انگار داره برنامه کودک اجرا میکنه !!! ایکاش مثل سالهای گذشته فقط یک موزیک بر روی ویدئو میگذاشتن و توضیحات رو بصورت متن ارائه میکردن.
 
دوستان به هر حال روز شمار و درواقع شمارش معکوس این رویداد بزرگ شروع شده و SIGGRAPH 2014 قراره در تاریخ 10 تا 14 آگوست 2014 (برابر با 19 تا 23 مرداد 1393) در ونکوور کانادا برگزار بشه. احتمالا از این پس با سیل عظیمی از خبرها رو به رو خواهیم بود و این قول رو بهتون میدم که تمامی خبرها رو چه از طریق مطالب و چه از طریق پادکست به اطلاع شما برسونیم. امیدوارم که با همراهی شما دوستان بتونیم در پوشش خبری این رویداد بزرگ بهتر از سال گذشته عمل کنیم.
 
با آرزوی موفقیت روز افزون برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 38 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید