میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2015-technical-papers
سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394
در
اخبار دنیای CG

ویدئوی Technical Papers رویداد SIGGRAPH 2015 منتشر شد

سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394
شب گذشته سازمان ACM SIGGRAPH ویدئوی Technical Papers رویداد بزرگ SIGGRAPH 2015 رو رسما منتشر کرد. حتما شما دوستان هم دیگه انتظار شنیدن خبرهایی رو از طرف این رویداد داشتید چراکه به هرحال دوباره داریم به این رویداد بزرگ یعنی سیگراف نزدیک میشیم و اطمینان دارم که بازهم اتفاقات و اخبار ویژه ای در انتظار عرصه گرافیک رایانه ای خواهد بود.
 
طبق معمول هر سال اولین خبری که از طرف این رویداد منتشر شد مربوط میشه به یکی از برنامه های جذاب یعنی Technical Papers که دیشب ویدئوی Trailer این بخش در شبکه ویدئویی این سازمان قرار گرفت. در این ویدئو مجموعه ای از جدیدترین و جالب ترین تکنولوژی های جدید این عرصه رو مشاهده خواهید کرد که تمامی اونها و بیشتر قراره در رویداد SIGGRAPH 2015 به نمایش گذاشته بشه و مورد بحث و بررسی قرار بگیره.
 
راستش هدفم این بود این ویدئو رو با زیر نویس فارسی تقدیمتون کنم ولی ویدئو نیازی به زیرنویس نداشت چراکه صحبت های تخصصی توش وجود نداره و با کمی دقت بخوبی میتونید متوجه بشید. از طرف دیگه خیلی دوست داشتم توضیحات کاملی رو درباره تک تک آیتم های ارائه شده بنویسم ولی از اونجایی که نمیخوام با یک مطلب طولانی حوصلتون رو ببرم، ازتون دعوت میکنم که این ویدئوی جذاب رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 20 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 36 مگابایت

 
رویداد SIGGRAPH 2015 قراره در تاریخ 9 تا 13 August سال 2015 (برابر با 18 تا 22 مرداد 1394) در مرکز همایش های لس آنجلس آمریکا برگزار بشه. اگه دوست دارید از آخرین خبرهای این رویداد مهم مطلع بشید حتما مطالب سایت رو دنبال کنید.
 
امیدوارم که از تماشای این ویدئو لذت برده باشید و فراموش نکنید که دیدگاه خودتون درباره این رویداد و بصورت مشخص درباره بخش Technical Papers رو برای ما بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 42 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید