میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2016-technical-papers-trailer
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395
در
اخبار دنیای CG

ویدئوی Technical Papers رویداد SIGGRAPH 2016 منتشر شد

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395
باسلام و درود خدمت همه شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی. روز گذشته بالاخره سازمان ACM SIGGRAPH ویدئوی Technical Papers رویداد سیگراف 2016 رو منتشر کرد. رویدادی که قراره امسال در Anaheim کالیفرنیا از تاریخ 24 تا 28 جولای 2016 (برابر با 3 تا 7 مرداد 1395) برگزار بشه. مطمئنم که خیلی از شما دوستان هم منتظر اعلام اخبار این رویداد هستید و قطعا بازهم خبرهای فوق العاده ای در انتظار صنعت CG در دنیاست.
 
در این ویدئو مجموعه ای از جدیدترین تکنولوژی هایی رو میبینیم که قرار هست در بهش Technical Papers ارائه بشن. از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه شبیه سازی مایعات تا معماری با قلم نوری که همگی بصورت خلاصه در این ویدئو قرار داده شدن. پیشنهاد میکنم که این Trailer جالب رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 22 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 30 مگابایت

 
امیدوارم که از تماشای ویدئو لذت ببرید و اگه بازهم ویدئوهای Trailer بقیه بخش های سیگراف 2016 عرضه بشه حتما اونها رو هم تقدیم حضورتون میکنیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 11 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید