میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2016-videos
سه‌شنبه 5 مرداد 1395
در
اخبار دنیای CG

ویدئوهای اختصاصی رویداد SIGGRAPH 2016 (سیگراف 2016)

سه‌شنبه 5 مرداد 1395
خب در ادامه خبرها و رویدادهای SIGGRAPH 2016 اینبار میریم به سراغ ویدئوهایی که سازمان ACM SIGGRAPH بعنوان Trailer و پیشنمایش برای بخش های مختلف این رویداد منتشر کرده و معرفی کلی از شرکت کنندگان این دوره داشته. البته باید یادآور بشم که چندی پیش ویدئوی Technical Papers سیگراف 2016 در بخش بلاگ تقدیم حضورتون شده بود و حالا اگه موافق باشید در ادامه نگاهی داشته باشیم به سایر بخش ها و ویدئوهای Trailer هرکدوم رو باهم ببینیم.
 

مرور کلی SIGGRAPH 2016

در ابتدا شروع ویدئوهای سیگراف رو با یک آنونس از کلیات بخش های مختلف سیگراف امسال آغاز میکنیم. این آنونس خیلی کوتاه و کلی گوشه ای از تکنولوژی های امسال رو به نمایش گذاشته که پیش از هرچیز پیشنهاد میکنم این ویدئوی جالب رو ببینید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 12 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 13 مگابایت

Real-Time Live

بخش Real-Time Live که طبعا بیشترین توجهش در حوزه بازی سازی هست و البته خیلی خوب میشه درخشش شرکت های سازنده موتورهای بازی سازی مثل Epic Games و همینطور Unity Technologies رو دید. اما امسال شرکت های دیگه مثل انویدیا، گوگل و پیکسار نیز در این بخش خوش درخشیدند. ازتون دعوت میکنم ویدئوی تریلر این بخش رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 5 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 19 مگابایت

Emerging Technologies

ستاره اصلی بخش Emerging Technologies رو میشه به تکنولوژی های AR و VR اختصاص داد. تکنولوژی واقعیت افزوده درحال حاضر بعنوان یکی از جذاب ترین و بروزترین موضوعاتی هست که محققان این عرصه دارن دربارش تحقیق میکنن و کاملا میشه تصور کرد که سیگراف امسال در بخش تکنولوژی های نوظهور چقدر میتونه تحت تاثیر augmented reality و virtual reality قرار گرفته باشه.
 
پیشنهاد میکنم که ویدئوی جذاب این بخش رو هم از دست ندید
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 57 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 25 مگابایت

Technical Papers

همونطوری که در ابتدای مطلب هم اشاره کردم بخش Technical Papers رو چندی پیش درسایت داشتیم و در این بخش فقط به قرار دادن لینک اون مطلب بسنده میکنم.
 

اگه ویدئوی Technical Papers رو هنوز ندیدید، حتما سری به مطلب بالا بزنید و این تریلر فوق العاده رو نیز از دست ندید.
 

Computer Animation Festival

جشنواره انیمیشن های رایانه ای در سیگراف همیشه طرفداران بی شماری داشته. هرسال هم آثار ارسالی به این جشنواره داره شکل و شمایل جدیدی رو به خودش میگیره و دائم شاهد حرفه ای تر شدن انیمیشن های این بخش هستیم. امسال برای بخش Computer Animation Festival تا این لحظه 3 ویدئوی مجزا ارائه شده که اصلا نمیشه بی تفاوت از کنارشون عبور کرد.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 20 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 54 مگابایت
 
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 1 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 29 مگابایت
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 6 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 11 مگابایت

 
دوستان عزیز و همراهان گرامی وبسایت امیدوارم که از تماشای این ویدئوها لذت برده باشید. همین حالا که درحال تقدیم مطالب مختلف درخصوص سیگراف 2016 هستیم، این رویداد درحال برگزاریست و تا این لحظه خبرهای جالب زیادی منتشر شده که در ساعاتی آینده بصورت مشروح و کامل تک تک خبرهای مهم این رویداد رو تقدیم حضورتون خواهیم کرد.
 
رویداد SIGGRAPH 2016 تا روز 27 جولای ادامه داره و پس از پایان اون طبق معمول هرسال با یک مطلب جامع بعنوان گزارش نهایی در خدمت شما خواهیم بود.
 
با حضور گرمتون همچنان همراه ما باشید ...
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 20 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید