میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
the-dream-challenge-announcement-3
جمعه 10 مهر 1394
در
مسابقات

مسابقه یک خواب - اطلاعیه شماره 3

جمعه 10 مهر 1394
دیگه به انتهای زمان و موعد مقرر مسابقه یک خواب رسیدیم. امروز 11 مهر 1394 مسابقه بعد از سپری شدن 60 روز زمانش به اتمام میرسه. حتما اطلاع دارید که در اطلاعیه شماره 2 زمان مسابقه تمدید شد و قرار شد قبل از اتمام مهلت، اطلاعیه شماره 3 رو داشته باشیم و در این اطلاعیه در رابطه با شیوه ارسال آثار توضیحاتی رو خدمت تمامی شرکت کنندگان عزیز ارائه کنیم.
 
اما قبل از هرچیز لازم میدونم بازهم یک خسته نباشید به تک تک شرکت کنندگان این مسابقه بگم که میدونم در این 60 روز زحمات زیادی رو کشیدن و واقعا امیدوارم که این مسابقه دست آورد های خوبی رو برای همه شرکت کنندگان عزیز به ارمغان آورده باشه.
 

لیست کامل شرکت کنندگان

در اولین بخش میریم تا نگاهی داشته باشیم به لیست کامل و نهایی شرکت کنندگان این مسابقه. اگه هنوز بخاطر داشته باشید در اطلاعیه شماره 2 لیستی از شرکت کنندگان تا اون لحظه خدمت شما ارائه شد و قرار شد ورودی برای شرکت کنندگان جدید تا اول مهر ماه باز باشه و پس از اون دیگه شرکت کننده جدیدی وارد مسابقه نشه. خب این اتفاق افتاد و لیست زیر شامل تمامی شرکت کنندگان نهایی این مسابقه است.
 
در این مسابقه شاهد حضور 90 شرکت کننده در قالب 85 ورودی (بصورت مستقل و گروهی) هستیم که این شرکت کنندگان عبارنتد از:
 

ارسال آثار نهایی

همونطوری که در اولین فراخوان مسابقه هم ذکر شد، تمامی شرکت کنندگان میبایست آثار نهایی خودشون رو به ایمیل مسابقه ارسال کنند. در این بخش قصد دارم اشاره ای به موارد الزامی برای ارسال آثار داشته باشم. قبل از هرچیز لازمه تا یکبار دیگه نگاهی به مطلب فراخوان بخش قوانین داشته باشیم.
 
اولین موضوع در رابطه با آثار نهایی ابعاد تصاویر هست، حتما توجه داشته باشید که یکی از ابعاد (Width - Height) تصویر نهایی شما میبایست حداقل 1500 پیکسل بر اساس با توجه به نسبت ابعادی (Aspect Ratio) مناسب برخوردار باشد. بعنوان مثال درصورتی که Aspect Ratio تصویر شما 1:1 هست، ابعاد تصویر میبایست حداقل 1500 در 1500 پیکسل باشد. یا درصورتی که Aspect Ratio تصویر شما 4:3 هست، حداقل ابعاد تصویر میبایست 2000 در 1500 پیکسل باشد. درضمن توجه داشته باشید که این ابعاد بعنوان حداقل برای تصاویر نهایی اعلام شدن و برای تصاویر با ابعاد بزرگتر مشکلی وجود نخواهد داشت. (درصورتی که در اینباره سوالی داشتید میتونید اون رو در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید)
 
اما موضوع بعدی مشخصات مورد نیاز در ایمیل ارسالی است که این مشخصات میبایست به اینصورت در ایمیل شما درج شود:
  • عنوان (Subject) ایمیل : مسابقه یک خواب | شرکت کننده: نام و نام خانوادگی / یا نام گروه
  • نام: نام و نام خانوادگی / یا نام گروه
  • سرگروه : نام و نام خانوادگی سرگروه (فقط برای گروه ها)
  • نشانی تاپیک: نشانی Topic شما در بخش مسابقات
  • تلفن تماس: شماره همراه شرکت کننده یا سرگروه
  • نرم افزارهای مورد استفاده: نام نرم افزارهایی که برای ساخت اثر از آنها استفاده کردید
  • در بخش پیوست فقط 1 تصویر را بعنوان اثر نهایی attach کنید. همونطوری که قبلا هم اشاره شد شما میتونید تصاویر مختلفی از شات های پروژه رو در تاپیک خودتون قرار بدید، اما برای ایمیل مسابقه فقط میبایست 1 تصویر بعنوان تصویر اصلی و اثر نهایی ارسال شود.
 
ایمیل مسابقه : challenges@mostafa3d.com
 
مهلت ارسال آثار
تمامی شرکت کنندگان عزیز از فردا مورخ 12 مهر 1394 بمدت 4 روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به ارسال تصویر نهایی اقدام کنند. حتما دقت کنید که شما فقط در همین مقطع امکان ارسال آثار خود را خواهید داشت و پس از گذشت این 4 روز دیگر ارسال آثار امکانپذیر نخواهد بود.
 

ویرایش اولین پست تاپیک ها

اما درخواستی که از همه شرکت کنندگان مسابقه دارم اینه که پس از ارسال تصویر نهایی کار، حتما پست اول تاپیک خودتون ویرایش کنید و تمامی تصاویر پروسه ساخت اثر خودتون که بصورت WIP در صفحات مختلف تاپیک وجود داره رو در همون پست اول قرار بدید تا بررسی آثار بشکل کاملتر و بهتری صورت بگیره. همچنین شما میتونید تصویر و یا تصاویر نهایی از طرح خودتون رو هم در ابتدای پست اول قرار دهید.
 

 
تمامی تصاویر آثار ارسالی در روزهای آینده در مطلبی مجزا منتشر خواهند شد و همچنین آثار نهایی پس از بررسی های اولیه و درصورت رعایت تمامی قوانین مسابقه به مرحله داوری ارسال خواهند شد و پس از بررسی های دقیق و اعلام رتبه ها از طرف داوران (اسماعیل جباری - امین صادقوند - علی صیفوری - محمد یزدی راد) برندگان مسابقه در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهند شد.
 
با آرزوی موفقیت برای تک تک شما
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 11 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید