میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
the-foundry-sold
سه‌شنبه 5 خرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

صاحب جدید The Foundry مشخص شد ! نیرویی تازه و دوباره ...

سه‌شنبه 5 خرداد 1394
درودی گرم و صمیمانه به تمام همراهان خانواده بزرگ سایت . باز هم با سرخط اخبار دنیای CG در خدمتتون هستیم و خوشحالیم که تا به حال، این اخبار و اطلاع رسانی ها مورد توجه گرم و صمیمانه شما عزیزان قرار گرفته.
 
چندی پیش مقاله ای با عنوان حراج کمپانی فاندری منتشر شد و خبر از این می داد که این کمپانی قصد فروش سهام خود رو داره و موجبات به وجود اومدن واکنش های زیادی رو در بین کاربران نرم افزارهای این کمپانی فراهم آورد. حتما می دونین کمپانی فاندری تولیدکننده نرم افزارهای صاحب نامی مانند Nuke , Mari , Katana , Modo و... می باشد که از بین تمامی این نرم افزارها نرم افزار Nuke به عنوان یکی از پراستفاده ترین و قابل اعتمادترین نرم افزارهای جلوه های ویژه سینمایی و کامپوزیتینگ، اعتبار صدچندانی را برای این کمپانی به ارمغان آورده است.
 
چند هفته پیش زمزمه هایی در سایت های مختلف در رابطه با پیشنهاد خرید فاندری توسط غول نرم افزاری دنیای سی جی، کمپانی آدوبی منتشر شد که واکنش های بی سابقه ای در رابطه با این خبر رو به همراه داشت. اما هنوز چند روزی نمیگذره که خبر قطعی فروش فاندری منتشر شد که متاسفانه یا خوشبختانه نام آدوبی به عنوان خریدار در این بین موجود نیست.
 
صاحب جدید فاندری کمپانی HgCapital، یک کمپانی بریتانیایی هست و به نوعی میشه به این شکل تعریفش کرد که سرمایه گذاری هایی در سطوح متوسط با مبلغ بین 50 تا 500 میلیون دلار در رابطه با خرید سهام شرکت های نرم افزاری و برخی شاخه های دیگه انجام میده که بابت خرید فاندری مبلغ 312 میلیون دلار رو پرداخت می کنه. ( چیزی بیش از هزار میلیارد تومان در حال حاضر)
 
فروش کمپانی The Foundry و بررسی حواشی مربوط
 
کمپانی فاندری هم در طی این سال ها فراز و نشیب های زیادی رو تجربه کرده. این کمپانی در سال 1996 با تولید پلاگین های مختلف در عرصه جلوه های ویژه سینمایی کار خودش رو آغاز کرد. پس از اون در سال 2007 توسط کمپانی صاحب نام و مشهور Digital Domain خریداری شد و از اونجا بود که نرم افزار Nuke به شکل واقعی مورد توسعه های عمیق و جدی قرار گرفت . حدود سال 2011 این کمپانی به شرکت سرمایه گذار Carlyle فروخته شد و با سیاست های پیش گرفته شده، با ترکیب Foundry و Luxology، نرم افزار سه بعدی Modo هم به جمع این خانواده افزوده شد. و حالا در سال 2015 این کمپانی به دست شرکت HgCaptial می رسه تا بتونه آینده ای از این هم درخشان تر رو برای فاندری موفق به ارمغان بیاره.
 
مدیر عامل فاندری، Bill Collis در این زمینه می افزاید : شرکت فاندری دارای 300 کارمند در بریتانیا، آمریکا و چین می باشد که در کنار HgCaptial می تواند به رشد سریع تری در این زمینه دست یابد و کارمندان بیشتری را برای دستیابی هر چه زودتر به اهداف درخشان مورد نظر استخدام کند.
 
اظهار نظر یکی از اعضای ارشد HgCapital هم در این مورد بسیار جالب است. او کمپانی Foundry را به یک الماس و نگین واقعی تشبیه می کند و از اینکه یکی از بهترین و موفق ترین کمپانی های این عرصه را خریداری کرده اند اظهار خشنودی می کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در این خرید و فروش ها، تیم نرم افزاری، مدیریت و تحقیق و توسعه به هیچ عنوان تغییری نمیکند و معمولا با تعریف افق های جدید، این گروه رشد و پیشرفت بیشتری را تجربه می کند و حتی افراد و متخصص های زیادی نیز به این کمپانی ها در جهت صعود به اهداف موردنظر می پیوندند.
 
نظر شما در رابطه با فروش کمپانی فاندری چیست ؟ آیا فکر می کنید این کمپانی با این دست به دست شدن ها پیشرفت را تجربه می کند یا به سوی پس رفت می رود ؟
 
بی صبرانه منتظر شنیدن احساس شما در رابطه با یکی از مهمترین خرید و فروش کمپانی نرم افزاری جهان هستیم ...
 

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 32 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید