میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
twinmotion-overview
سه‌شنبه 19 آبان 1394
در
مقالات

شناخت بهتر RealTime Visualization با نرم افزار Twinmotion

سه‌شنبه 19 آبان 1394
امروز قصد داریم بازهم نگاه کوتاهی داشته باشیم به یک نرم افزار RealTime Visualization که بعد از انتشار لومیون 6 اون هم نسخه جدیدی از خودش رو راهی بازار کرد و میشه گفت در نوع خودش موفقیت مهم و قابل توجهی بحساب میاد. نرم افزار مورد نظر امروز ما همونطوری که احتمالا از عنوان مطلب هم متوجه شدید Twinmotion نام دارم و محصولی است از کمپانی Abvent که یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی های جدید در زمینه معماریست و حالا که Twinmotion 2016 منتشر شده شاید بد نباشه تا ابتدا یک معرفی کوتاه و خیلی کلی درخصوص این نرم افزار داشته باشیم و در ادامه نگاهی هم به ویژگی های جدید نسخه 2016 اون خواهیم داشت.
 

نرم افزار Twinmotion چیست و در چه زمینه ای مورد استفاده قرار میگیره ؟

01-twinmotion-ui
 
عنوان این بخش سوال مهمی هست که مطمئنم در ذهن بسیاری از شما که برای اولین بار هم اسم این نرم افزار به گوشتون خورده شکل گرفته و پاسخ به اون بسیار سادست. Twinmotion یک نرم افزار تخصصی در زمینه RealTime Visualization و 3D Immersion بحساب میاد و  که بیشترین استفاده رو در بخش های معماری، شهرسازی، فضاسازی، نمای داخلی، ساختمان سازی و ... داره. یعنی به زبان ساده تر اینکه اگر شما یک معمار هستید این نرم افزار میتونه به ساده ترین شکل ممکن به شما در ساخت فضاهای سه بعدی ریل تایم کمک کنه و در نهایت شما میتونید از طرح خودتون یک ارائه و پرزنت حرفه ای و گرافیکی داشته باشید.
 
02-twinmotion-villa
 
بسیار از شما که با نرم افزارهایی مثل لومیون آشنایی دارید حتما میتونید بخوبی رویکرد این نرم افزار رو درک کنید. البته درحال حاضر قصد مقایسه این نرم افزارها رو ندارم ولی به هرحال تمامی این نرم افزارها مثل Lumion، LumenRT و یا همین Twinmotion در دسته نرم افزارهای RealTime Visualization قرار میگیرن که شاید با نگاهی کلی به اونها بهتر بتونیم در ابتدای راه نرم افزار درست و مورد نظر خودمون رو پیدا کنیم.
 
اجازه بدید این بخش رو با یک ویدئوی جالب ببندم. در این ویدئوی کوتاه و البته بی صدا بخوبی میتونید بخش هایی از قابلیت های اصلی و کلیدی این نرم افزار رو مشاهده کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 38 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 14 مگابایت

ویژگی های جدید Twinmotion 2016

03-twinmotion-2016
 
چند روز پیش درست همزمان با انتشار لومیون 6 شرکت Abvent اقدام به انتشار نسخه 2016 این نرم افزار کرد ولی به جرات میشه گفت که انتشار این نسخه Twinmotion در هیاهوی پر سروصدای لومیون 6 کاملا محو شد و خیلی به چشم نیومد. البته نا گفته نماند که گویا شرکت Abvent علاقه خاصی به رقابت با Act-3D داره و در زمانی که ویدئوی Sneak Peek نرم افزار لومیون 6 منتشر شده بود، درست در همون روز ویدئوی تریلر جالبی از ویژگی های جدید Twinmotion 2016 ارائه شد که در همینجا ازتون دعوت میکنم این ویدئو که یک معرفی کلی  از ویژگی های جدید Twinmotion 2016 هست رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 15 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 55 مگابایت

برخی از آثار ساخته شده با Twinmotion

بدون شک همیشه بهترین راه برای مشاهده قابلیت ها، محدودیت ها و قدرت یک ابزار تماشای آثار ساخته شده با اون ابزار هست که ویدئوهای Reel یکی از همین موارد بحساب میاد. در این بخش شما رو به تماشای تعدادی از آثار ساخته شده با این نرم افزار دعوت میکنم که امیدوارم از اونها لذت ببرید.
 
04-twinmotion
 
05-twinmotion
 
06-twinmotion
 
07-twinmotion
 
08-twinmotion
 
09-twinmotion
 
10-twinmotion
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 53 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 44 مگابایت

 
در انتها شاید بد نباشه که به این موضوع هم اشاره ای داشته باشم که بر خلاف لومیون 6 که انتشار لینک دانلودش با کلی اما و اگر همراه هست، درحال حاضر لینک دانلود Twinmotion 2016 توی اینترنت منتشر شده و اگه تمایل داشته باشید توی تالار گفتگوی سایت درخواست بدید تا لینک های دانلود اون تقدیم حضورتون بشه.
 
امیدوارم که از این مطلب کوتاه لذت برده باشید.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 28 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید