میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
video-first-look-at-vray3
یکشنبه 22 دی 1392
در
آموزشها

ویدئوی بررسی ویژگی های V-Ray 3.0

یکشنبه 22 دی 1392
همونطوری که در مطلب قبلی درباره V-Ray 3.0 بهتون گفتم، ویدئویی منتشر شده که به شرح تک تک ویژگی های جدید این نسخه میپردازه و در این مطلب قصد داریم این ویدئو رو خدمت شما ارائه کنیم. قبلا هم به این موضوع اشاره داشتم که این ویدئو جدای از اینکه ویژگی های جدید رو معرفی میکنه، میتونه یک آموزش مناسبی هم برای نسخه 3 این انجین قدرتمند بحساب بیاد. با امید به اینکه بتونید با تماشای این ویدئو یک درک درست و کامل از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی های جدید V-Ray 3.0 پیدا کنید و از همه مهمتر اینکه براتون مفید باشه.
 
ویدئوی First Look at Chaos Group's V-Ray 3.0 - Webinar :
 
مشخصات
مدت زمان : 1 ساعت و 9 دقیقه و 1 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 187 مگابایت

 
دیگه فکر میکنم این آخرین مطلبی بود که قبل از انتشار نسخه نهایی V-Ray 3.0 در وبسایت منتشر میکنیم و دیگه نیازی نمیبینم که باز هم به صحبت درباره این نسخه بپردازیم. به اندازه کافی درباره این نسخه صحبت شد ! پس دیگه مطلب رو درباره V-Ray 3.0 نداریم و صبر میکنیم تا انتشار نسخه نهایی.
 
امید بر این داریم که این فعالیتها بتونه گامی مثبت در دنیای CG برای هنرمندان این سرزمین باشه
 
ما رو از همراهی و خودتون محروم نکنید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 28 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید