میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
vray3-released
سه‌شنبه 15 بهمن 1392
در
اخبار دنیای CG

موتور رندر V-Ray 3.0 منتشر شد

سه‌شنبه 15 بهمن 1392
خب بالاخره موتور رندر V-Ray نسخه 3.0 برای نرم افزار Autodesk 3ds Max امروز بصورت رسمی منتشر شد و در اختیار هنرمندان قرار گرفت. پس از گذشت مدت زمان نسبتا زیادی از اولین خبر انتشار این نسخه و پس از اون انتشار نسخه بتا که حدود 5 ماه پیش بود، بالاخره انتظارها برای این نسخه جدید به پایان رسید و امروز نسخه نهایی 3.00.01 منتشر شد.
این نسخه با همون ویژگی هایی که قبلا به اونها اشاره هایی داشتم یعنی Faster Rendering Performance - Artist-Friendly Controls - Progressive Rendering Engine و کلی ویژگی و قابلیت جدید دیگه ارائه شده. پس اگه مطالب قبلی سایت در زمینه V-Ray 3.0 رو مطالعه نکردید، پیشنهاد میکنم که نگاهی به اونها بندازید :
دوستانی که میخوان از نسخه Demo یا همون نمایشی V-Ray 3.0 استفاده کنن میتونن با مراجعه به وبسایت Chaos Group ابتدا بصورت رایگان عضو شده و سپس از طریق این لینک اقدام به دانلود نسخه Demo کنن. این نکته رو باز هم یادآوری کنم که درباره کرک این نسخه اطلاعی ندارم و طور کل مساله کرک ارتباطی با فعالیت وبسایت ما نداره !
 
امیدوارم که تونسته باشیم بخوبی خبرهای این نسخه از انجین پرطرفدار V-Ray رو برای شما پوشش بدیم و با آرزوی اینکه توسط V-Ray 3.0 شاهد خلق شاهکارهای هنری از طرف شما هنرمندان عزیز باشیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 57 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید