تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123126

  • Parvaneh76
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 30
  • دریافت تشكر: 11
  • 
با سلام و تشکر
منظورم رو بد بیان کردم خروجی گرفتن برای PC یا اندروید نیست
فرض کنید بنده یک ماشین را با تمام تنظیمات فیزیکی و ... ساختم برای صرفه جویی در پروژه های دیگر نمیخواهم این ماشین را از صفر شروع بع تنظیمات کلایدر و... غیره کنم
ولی وقتی از این ماشین یه پکج خروجی میگیرم که در جای دیگر استفاده کنم , در زمان ساخت پکج از این ماشین کلی اسکریپ که ربطی به این ماشین نداره همراه پکج سیو میشه

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123132

  • mostafa3
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 83
  • دریافت تشكر: 122
Parvaneh76 نوشته:
با سلام و تشکر
منظورم رو بد بیان کردم خروجی گرفتن برای PC یا اندروید نیست
فرض کنید بنده یک ماشین را با تمام تنظیمات فیزیکی و ... ساختم برای صرفه جویی در پروژه های دیگر نمیخواهم این ماشین را از صفر شروع بع تنظیمات کلایدر و... غیره کنم
ولی وقتی از این ماشین یه پکج خروجی میگیرم که در جای دیگر استفاده کنم , در زمان ساخت پکج از این ماشین کلی اسکریپ که ربطی به این ماشین نداره همراه پکج سیو میشه

سلام اگه منظورتونو فهمیده باشم شما میخوای که فقط از پریفب انتخاب شده خروجی بگیری برای این کار بجای خروجی گرفتن از منوی asset >export package روی پوشه یا پریفب یا هرچیز دیگه ای کلیک راست کنید وexport package رو بزنید با این کار فقط از مورد انتخابی خروجی گرفته میشه یا میتونی پریفب رو انتخاب کنی و از منوی asset >export package خروجی بگیری
Instagram : dark_dev70
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, *muhammad, Parvaneh76

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123148

  • Parvaneh76
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 30
  • دریافت تشكر: 11
سلام
همین بود خیلی ممنون

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123193

  • omidnadim20@gmail.com
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 44
  • دریافت تشكر: 27
یا سلام و عرض ادب

فرض کنید در یک بازی ماشینی هنگامی که ماشین مورد نظر رو انتخاب کردین و وارد سین بعدی میشید پریفب اون ماشین ایجاد میشه

برای اینکه اسکریپت دوربین متوجه بشه باید کدوم ماشین تعقیب کنه باید چیکار کرد؟

target دوربین هم از نوع transform هست

نمیدونم متوجه منظورم شدین یا نه

با تشکر
:)

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123203

  • Hamid 3D
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • Unity5
  • ارسال: 165
  • دریافت تشكر: 78
با سلام خدمت دوستان عزیز.
من یه سوال یا یه مشکلی دارم می‌خوام بازی دریفت بسازم از پکیج rcc استفاده می کنم میشه بگید چجوری یکاری کنم ماشین راحت دریفت بکشه و سر بخوره؟
فکر کنم منظورمو فهمیده باشید ؟
لطفاً کمک کنید منظورم باید چه چیزایی رو دستکاری کنم؟
باتشکر
ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﻣﮑﻦ ﻋﻤﺮ ﮔﺮﺍﻥ ﺻﺮﻑ
ﺭﻓﯿﻘﺎﻥ،ﻋﻤﺮ ﺻﺮﻑ ﮐﺴﯽ ﮐﻦ ﮐﻪ
ﺩﻟﺶ ﺟﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ،ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﺴﯽ
ﻣﺤﺮﻡ ﺍﺳﺮﺍﺭ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ،ﻣﺎ
ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﺴﯽ ﯾﺎﺭ ﮐﺴﯽ
ﻧﯿﺴﺖ

پاسخ: صفحه رفع تمامی مشکلات دوستان یونیتی کار 2 ماه پیش #123213

  • mahdi haker
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 142
  • دریافت تشكر: 80
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید نوشته:
یا سلام و عرض ادب

برای اینکه اسکریپت دوربین متوجه بشه باید کدوم ماشین تعقیب کنه باید چیکار کرد؟



سلام،دوست عزیز شما به ماشین یک tagبده ،بهتره به اون مجموعه ماشین هایی که تو گاراژ داری که بعد از انتخاب اونا میان تو سین یک تگ یکی بدی بعد برو شما تو اسکریپ دوربین ، اون قسمت رو بهش بگو هرکی تگش فلان بود رو بزار تو target.

فکنم چون این بخش از کد که شما باید تغییرش بدی تو تابع استارت هست و یکم زمان میبره تا پریفب لود بشه تو سین ، بهتره یک تخیر کمتر از یک ثانیه بزاری بعد بیاد کد تشخیص تگ رو انجام بده!
آخرین ویرایش: 2 ماه پیش ارسال توسط mahdi haker.
زمان ایجاد صفحه: 0.19 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو