تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

Unity 5.0 Vs Unity 2017.2
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: Unity 5.0 Vs Unity 2017.2

Unity 5.0 Vs Unity 2017.2 4 هفته پیش #134267

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1384
  • دریافت تشكر: 3675
  • 
سلام
یکی از کارهای سابقم هست که با یونیتی 5.0 ساخته بودم. تصمیم گرفتم برای نشان دادن تغییرات شیدینگ و ایمیج افکت و ویژوالهای جدیدتر در نسخه های جدید یونیتی این مقایسه بین دو نسخه 5.0 و 2017.2 انجام بدهم.
البته نسخه 5.0 پر از شیدرهای کاستوم خودم بود و در نسخه 2017 اکثرا شیدرهای خود یونیتی.
تغییرات چطور ارزیابی میکنید؟

بخشی از پیام برای كاربران مهمان مخفی میباشد. لطفاً یا وارد سايت شوید و یا ثبت نام كنید
سایت استودیو ساوا : Sava-Studio.ir
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
instagram: mohamadzakery
sava-studio.ir/Blog/ID/4/%DA%AF%D8%A7%D8...86%D9%88%DB%8C%D9%86
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, javadkaka, aya, +Amin+, Night Sky, AmiRRVIVV, Clever Wise

پاسخ: Unity 5.0 Vs Unity 2017.2 4 هفته پیش #134268

  • Clever Wise
  • آفلاین
  • مسدود شده
  • CW:Clever Wise
  • ارسال: 1447
  • دریافت تشكر: 947
خوب من اینجوری که متوجه شدم !
شیدر ها در یونیتی 5 خیلی بهتر بود وکیفیت عالی بود !
تو2017 یه کم ساده به نظر میومد !
شیدر هارو تو 5 خودتون نوشتید ؟؟
پس برا همین بوده همیشه مهندس زنجیریان تو آموزشاشون هنگام شیدر اسم شما رو میبردن !
اگه میشه تو 2017 هم از شیدر خودتون استفاده کنید اینطوری بهتره !

اموزش ساخت بازی شوتر اول شخص و هوش مصنوعی سرباز(یار و دشمن)

CW Game Studios
Idea
Ayars
Souren

تمام آموزش ها در کانال ها و وبلاگ قرار داده شده .
ایتا سروش بله تلگرام
آخرین ویرایش: 4 هفته پیش ارسال توسط Clever Wise.
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, aj1176, javadkaka, aya

پاسخ: Unity 5.0 Vs Unity 2017.2 4 هفته پیش #134269

  • aj1176
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 2001
  • دریافت تشكر: 2447
با درود
این نمونه از کارها کمک زیادی به کاربر میکنه دست شما درد نکنه

بنظر بنده شیدر های کاستوم در 5V کیفیت بهتری داشت بخصوص پارتیکل ها
2017V محیط روشن تری داره ولی شیدرها خام بنظر میرسن
نقش کردم رخ زیبای تو در خانه دل
خانه ویران شدو آن نقش به دیوار بماند
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, javadkaka, aya

پاسخ: Unity 5.0 Vs Unity 2017.2 4 هفته پیش #134271

  • aya
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 686
  • دریافت تشكر: 587
سلام و عرض ادب

احتمالا تو نسخه ۲۰۱۷ detailmap رو تعریف نکردین برای شیدرتون البته حدسم اینه

دیتیل مپ یه مپ سیاه سفیده تقریبا مثل rouphness و AO هنگام خروجی گرفتن از سابستنس پینتر میده تا حد زیادی مدل رو نورمال میکنه دیتیل مپ رو تو unity_colorspace که ماکرو خود یونیتی هست ضرب میکنی

برای نورمال هم اگه یه دیتیل نورمال بدی خیلی مدل بهتر میشه و با blendnormal() اونا رو ترکیب کنی واقعا کیفیت عالی میده بیرون

متاسفانه مادربوردم سوخت و حالا حالا ها توانایی تهیه کردنش رو ندارم وگرنه میفرستادم عکس مدلا رو
پروردگارا! قطعا من به هرچه از خیر از تو به من رسد نیازمندم
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery, Clever Wise

پاسخ: Unity 5.0 Vs Unity 2017.2 3 هفته, 6 روز پیش #134278

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1384
  • دریافت تشكر: 3675
Clever Wise نوشته:
خوب من اینجوری که متوجه شدم !
شیدر ها در یونیتی 5 خیلی بهتر بود وکیفیت عالی بود !
تو2017 یه کم ساده به نظر میومد !
شیدر هارو تو 5 خودتون نوشتید ؟؟
پس برا همین بوده همیشه مهندس زنجیریان تو آموزشاشون هنگام شیدر اسم شما رو میبردن !
اگه میشه تو 2017 هم از شیدر خودتون استفاده کنید اینطوری بهتره !


سلام
شیدرها در یونیتی 5 همه کاستوم هستند. نسخه یونیتی 5 بنظر خود من کمتر رئال هست و بیشتر نور عمیق داره اما در 2017 بیس نور طبیعی تر هست.
یونیتی 2017 هم میشد از شیدرهای شخصی استفاده کرد اما ری مستر کردن شیدرها زمان بیشتری میبرد.




aj1176 نوشته:
با درود
این نمونه از کارها کمک زیادی به کاربر میکنه دست شما درد نکنه

بنظر بنده شیدر های کاستوم در 5V کیفیت بهتری داشت بخصوص پارتیکل ها
2017V محیط روشن تری داره ولی شیدرها خام بنظر میرسن


درود
بله بشدت موافقم که نسخه اصلا دیگه مطرح نیست و در هر نسخه ای میشه نتیجه ای خوب گرفت!
ایمیج افکتها در 2017 خیلی پیشرفت کردن؛ موشن بلار؛ آنتی آلیاز و AO
اما شیدینگ لول خوبی در نسخه 5 داره
البته من سعی کردم با حداقل تغییر تست بگیرم.
تغییر نور صحنه بخاطر پلاگین بود. در نسخه 5 از پلاگین time of day استفاده شد که در زمان خودش بهترین بود و در نسخه 2017 از enviro که الان بهترین هست!


aya نوشته:
سلام و عرض ادب

احتمالا تو نسخه ۲۰۱۷ detailmap رو تعریف نکردین برای شیدرتون البته حدسم اینه

دیتیل مپ یه مپ سیاه سفیده تقریبا مثل rouphness و AO هنگام خروجی گرفتن از سابستنس پینتر میده تا حد زیادی مدل رو نورمال میکنه دیتیل مپ رو تو unity_colorspace که ماکرو خود یونیتی هست ضرب میکنی

برای نورمال هم اگه یه دیتیل نورمال بدی خیلی مدل بهتر میشه و با blendnormal() اونا رو ترکیب کنی واقعا کیفیت عالی میده بیرون

متاسفانه مادربوردم سوخت و حالا حالا ها توانایی تهیه کردنش رو ندارم وگرنه میفرستادم عکس مدلا رو


سلام
تمامی مپ ها یکسان هستند
با تمامی مپ ها آشنا هستم و زمینه تخصصی من شیدر دلوپر هست؛ البته نه نسخه ای که معمولا در یونیتی استفاده میشه(hlsl,glsl,cg)
سایت استودیو ساوا : Sava-Studio.ir
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
instagram: mohamadzakery
sava-studio.ir/Blog/ID/4/%DA%AF%D8%A7%D8...86%D9%88%DB%8C%D9%86
كاربران زیر تشكر كردند: rezasg78, Clever Wise
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.43 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو