تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

آرشیو کار ها و تمرینات شخصی من در Unreal Engine
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: آرشیو کار ها و تمرینات شخصی من در Unreal Engine

پاسخ: آرشیو کار ها و تمرینات شخصی من در Unreal Engine 2 ماه, 1 هفته پیش #123194

  • stoidat
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 208
  • دریافت تشكر: 285
  • 
پیاد سازی projectile با الگو برداری از Ballistic VFX . دیروز این پکیج رو خریدم و الان دارم مطالعش میکنم. دارم سعی میکنم یه سیستم مثل اون پیاده کنم تا بفهمم چجور کار میکنه . تا الان پیاده سازی خود Projectile مشکلی ندارم باهاش . ولی فیزیکال متریال ها رو کاملا یاد نگرفتم و درک نکردم تو این پکیج .
تو این تست صدا و پارتیکل آمادس. پارتیکل از GPU استفاده میکنه و در واقع GPU Sprite داره و بعد از ایجاد ذره ها با کالیپزن محیط اطراف ری اکشن دارن .
spawn کردن هم با توجه به زاویه برخورد سخت نیست , دکال و پارتیکل و صدا درست spawn میشن و تا 850 تا همزمان حدود 10 فریم رو پرفورمنس تاثیر داشت , سبکه و خوب برای استفاده تو بازی .
یه ویژگی که تو این پکیج هست اینه که وقتی پارتیکل با جنس های مختلف متریال ها برخورد میکنه رو اونا تاثیر میزاره . مثلا وقتی یه پارتیکل آب ایجاد میشه و ذره ها با سطحح دیگه ای مثل خاک برخورد میکنن اون نقاطی که برخورد میکنن رو خیس نشون میده .هنوز نمیدونم چجوری ولی حدس میزنم بعد از برخورد پارتیکل سطح رو شناسایی میکنه و دکال با رفلکت زیاد اسپاون میکنه تا حس خیس بودن رو بده . باز باید بیشتر بخونم این پکیج رو .
این فعلا چیزیه که تونستم پیاده سازی کنم تا الان :
[/size]
لینک ویدیو در آپارات
پست اول ویرایش شد.
آخرین ویرایش: 2 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط stoidat.
كاربران زیر تشكر كردند: mostafa-nazari, Car maker, +Amin+

پاسخ: آرشیو کار ها و تمرینات شخصی من در Unreal Engine 1 ماه, 2 هفته پیش #123967

  • stoidat
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 208
  • دریافت تشكر: 285
تست پیاده سازی کاراکتر . با تشکر از Sculp@ برا کمک کردن تو اضافه کردن ریگ به مدل. مدل کاراکتر ریپ شده از بازی Division هست و برای تست انتخابش کردم .
انیمیشن ها تقریبا بدون مشکل اجرا میشن و ریگ گذاری یه مقدار دیباگ نیاز داره هنوز .

لینک ویدیو
كاربران زیر تشكر كردند: Car maker, sculp

پاسخ: آرشیو کار ها و تمرینات شخصی من در Unreal Engine 1 ماه, 1 هفته پیش #124471

  • stoidat
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 208
  • دریافت تشكر: 285
تست کاراکتر در محیط طراحی شده . تو این تست کاراکتر رو تو محیط گذاشتم و دارم سعی میکنم کالیژن رو دیباگ کنم و حرکت دوربین و رفلکشن داینامیک + استاتیک روی کاراکتر رو تست کنم . نور ها هنوز تست هستن ولی تا اینجا حس بدی نمیده و رفلکشن هم خودشو خوب نشون میده.

لینک ویدیو در آپارات
آخرین ویرایش: 1 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط stoidat.
كاربران زیر تشكر كردند: bawa
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.22 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو