تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

Real Time Rendering by Unreal Engine 4
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: Real Time Rendering by Unreal Engine 4

پاسخ: Real Time Rendering by Unreal Engine 4 7 ماه, 4 هفته پیش #128185

  • hamed.3d1372
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 49
  • دریافت تشكر: 45
  • 
arshia-CG نوشته:
سلام دوستان . خوبین ؟
راستش من واسه یه کاری روی رندرینگ تحقیق میکردم که روی آنریل خیلی تمرکز کردم تهش دیدم تست ها اوکی شد گفتم یه خروجی بگیرم واسه نمونه که اینجام میزارم شمام ببینید و نظرتونو بگید .
خیلی نتونستم کیفیت رو ببرم بالا چون هم مشکل CPU دارم هم آنریل به شدت رم مصرف میکنه و 8 گیگ رم سیستم من واسش حکم پیش غذارو داره :))) . به هر حال به هر بدبختی ای بود خروجی رو گرفتم :) .
ممنون .
www.aparat.com/v/icU0s




شما هرچی GPU اتون قوی تر باشه کیفیت رو میتونید ببرین بالا ؛ و احساس میکنم جسارتا صحنه اتون کاملا امادست
شما میتونستی صحنه رو Bake کنید و امبینت اکلاژن رو فعال کنید رو نور ها کمی کار کنید تا صحنه واقعی تر میشد این نکته رو دقت کنید نور پردازی همیشه تو رئال شدن کار حکم کلیدی رو داره ....
Remember me ?
كاربران زیر تشكر كردند: aliyeredon

پاسخ: Real Time Rendering by Unreal Engine 4 7 ماه, 4 هفته پیش #128194

  • arshia-CG
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1316
  • دریافت تشكر: 1414
Charlie نوشته:
عالیه ارشیا لذت بردم
با اشپزخونه ش خیلی حال کردم :)
ولی بنظرم یه جاهاییش AO کم بود یا نبود مثلن اول اون کفشه که نشون میدی
خیلی دوست دارم اصولی یاد بگیرم انریل رو .. با نورپردازیش نمیدونم چرا نمیتونم کنار بیام
یه سوال امکانش هست صحنه رو تیکه تیکه بیک کرد؟ ینی وقتی صحنه بزرگه و سیستم نمیکشه همشو بیک کنه و هنگ میکنه بزنی اول یه جاییشو بیک کنه بعد بقیه شو؟

ممنونم رفیق .
راجبه AO که گفتم کلا GI و لایتینگ اگه خوب رو 10 در نظر بگیریم این 3 هست ! بیشتر ازون سیستم جواب نمیده . البته بعله ضعف هایی هم از نظر نور پردازی داره ولی خب کار منو را میندازه . اون کفش با فرش زیرشم بیلد نشده :)) بعدا گذاشتم و دیگه دوباره بیلد نکردم :)) .
آنریلم چیزی نداره یکی دوتا آموزشی ببینی دستت میاد . سوالی داشتی در خدمتم .
تیکه تیکه بیک کردنم فک میکنم نه نمیشه . یا شایدم میشه و من بلد نیستم :).
ممنون که نظر دادی .
سلام ، وقت به خیر .
متوجه نبودم به این پست جواب ندادم . کار خوبی شده ولی مثل اکثر کارامعماری دوتا نکته توش رعایت نشده که از رئال شدن کار جلوگیری کرده .

شما هرچی GPU اتون قوی تر باشه کیفیت رو میتونید ببرین بالا ؛ و احساس میکنم جسارتا صحنه اتون کاملا امادست
شما میتونستی صحنه رو Bake کنید و امبینت اکلاژن رو فعال کنید رو نور ها کمی کار کنید تا صحنه واقعی تر میشد این نکته رو دقت کنید نور پردازی همیشه تو رئال شدن کار حکم کلیدی رو داره ....

ممنون از نظرتون .
یه نکته اینکه متوجه نشدم GPU با کیفیت کار چه ارتباطی داره ! چون آنریل در حالت عادی تمامی نورپردازی رو با CPU پردازش میکنه . GPU برای نمایشه صرفا . صحنه ام نه کار خودمه ولی آبجکتاش مثل مثلا قهوا جوش و اجاق گازو لوستر و ... بعله آماده ان . اصن هدف تمرین مدل سازی نبوده !
یه نکته ای رو من بگم ببینید فرمایش شما درست ، کار میتونست رئال تر بشه که این کم کاری منه ولی نیازی نیست ! ببینید الان هر کسی میتونه با چند تا آموزشی نورپردازی آنریل ، که فارسیشم هست ، + چند روز خوندن فروم آنریل و + گشتن تو یوتیوب و مقداری تمرین یه کار واقعا رئال بزنه . ینی یادم نگیره کافیه پارامتر هارو مث آموزشی ببینه و کپی کنه و تموم !
الان شما برو وبسایت فروش آموزش فارسی آنریل . ببین چه کارای خوبی زدن . پس شدنیه ساده ام هست .
اما خب من خیلی وقته فایده گرام و زندگیم رو با چرا پیش میبرم !
آدم تا یه جایی دنبال این کاراس ! الان دیگه اون دوران گذشته ! من با کسی یا چیزی دیگه رقابتی ندارم ! یه زمانی این صنعت صرفا محل رقابت و پیاده کردن اشتیاقم بود ولی الان در کنار علاقه بسیار زیادم بهش ، شغلمه ! مثلا ما برای یه پروژه نیاز به رندر با کیفیت داریم ، همین انیمیشن رو با همین سیستم من Vray هر فریم رو روی رزولیشن 2k بالای 5 دقیقه رندر میکنه ! در بهترین حالت ! حالا من اینو با آنریل در یک دهم ثانیه رندر کردم !!! این شگفت انگیزه ... این یعنی من برنده ام کار تمومه . با همین کیفیت هم انیمیشن ساختن تو ایران قطعا جایگاه خوبی داره ! اینجام میزارم کارو بچه ها میان ایراداتو میگن قطعا خیلی هاش به دردم میخوره و با یکم کار نتیجه بهتر میشه .
حالا بعله من یا شما 20 روزم بشینیم روی این پروژه کار کنیم قطعا در حد هایپر ریل استیک میشه ! فوقش میشه تاپگالری ! اصن 500 تام لایک میخوره ولی در نهایت چی ؟ هیچی بازم من همون قدر ازش پول در میارم ولی 20 روز عقبم ! آره اگر روزی یکی اومد گفت در حد هایپر ریل انیمیشن میخوام منم پولشو میگیرم امکاناتشو تهیه میکنم به جز خودم 3 نفر دیگرم واسه R&D میارم اونوقت بعله میشه کاری که خود اپیک گیم نتونه ازش ایرادی در بیاره ! دقیقا اتفاقی که تو غرب میوفته . ولی اینجا تا همینجاش واسه من اوکیه .
No matter how many breaths that you took, you still couldn't breathe
-----------------------------------------
? Tell me would you kill to save a life
آخرین ویرایش: 7 ماه, 4 هفته پیش ارسال توسط arshia-CG.
كاربران زیر تشكر كردند: sasan_sm23

پاسخ: Real Time Rendering by Unreal Engine 4 7 ماه, 3 هفته پیش #128258

  • rezvan.poormorteza
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 786
  • دریافت تشكر: 2041
درود عرشیا جان یار همیشگی سایت .
خوشحالم که کارت رو به اشتراک گذاشتی .
از نظر من واسه یه کار real-time اونم با سخت افزار محدود و کلی محدودیت های دیگه خیلی هم خوب شده .
کلا این قضیه کار با آنریل توی بحث visualization داره خیلی خیلی جدی میشه و کمپانی ها هم حسابی در این مورد به تکاپو افتادن .
مثل chaos group که vray for unreal رو رونمایی کرده و قطعا باید منتظر اخبار خوبی در این زمینه باشیم .
ممنون از حضورت و موفق باشی .
... its not me yet

Instagram : www.instagram.com/rezvan_pourmorteza
كاربران زیر تشكر كردند: arshia-CG

پاسخ: Real Time Rendering by Unreal Engine 4 7 ماه, 3 هفته پیش #128334

  • arshia-CG
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1316
  • دریافت تشكر: 1414
rezvan.poormorteza نوشته:
درود عرشیا جان یار همیشگی سایت .
خوشحالم که کارت رو به اشتراک گذاشتی .
از نظر من واسه یه کار real-time اونم با سخت افزار محدود و کلی محدودیت های دیگه خیلی هم خوب شده .
کلا این قضیه کار با آنریل توی بحث visualization داره خیلی خیلی جدی میشه و کمپانی ها هم حسابی در این مورد به تکاپو افتادن .
مثل chaos group که vray for unreal رو رونمایی کرده و قطعا باید منتظر اخبار خوبی در این زمینه باشیم .
ممنون از حضورت و موفق باشی .

ممنون از شما :) .
مرسی که نظر دادی . آره واقعا این داستان رندرینگ RT مخصوصا توی UE4 خیلی داره داغ میشه . واقعا هم خوبه . ما سال ها حسرت یه سیستم غول واسه انیمیشن خفن داشتیم ولی حالا میتونیم همون انیمیشن رو با همین سیستم ها بسازیم ! درسته در حد پیکسار نمیشه ولی کیفیت واقعا قابل قبوله .
موفق باشی :) .
No matter how many breaths that you took, you still couldn't breathe
-----------------------------------------
? Tell me would you kill to save a life
كاربران زیر تشكر كردند: Car maker, sasan_sm23
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.24 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو