تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: سایپا ۱۵۱

سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 2 هفته پیش #137423

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 867
  • دریافت تشكر: 898
  • 
سلام به همگی این مدل در حال ساخته و میخواستم نظر شما رو بدونم که هر جا مشکل داره بهترش کنم. با تشکر از همگی.
مدل لوپلی هست (۱۵۵۰۰ پولیگون)







------------------------------
t.me/Designer_077
------------------------------
آخرین ویرایش: 1 ماه, 2 هفته پیش ارسال توسط Car maker.
كاربران زیر تشكر كردند: A.Khoshpayam, rahimzade, aya, rezasg78, bawa, 0M1D, v_buqs

پاسخ: سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 2 هفته پیش #137427

  • bawa
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 109
  • دریافت تشكر: 140
Car maker نوشته:
سلام به همگی این مدل در حال ساخته ...


سلام، خسته نباشی عیدتم مبارک.
من دانش زیادی درمورد LowPoly ندارم ولی در مقایسه با ماشین های NFS و Forza این lowpoly شدنش هنوز کار داره. (مثلا قالپاق و لاستیک یا قسمت آرم سایپا)

پاسخ: سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 2 هفته پیش #137428

  • A.Khoshpayam
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 636
  • دریافت تشكر: 869
سلام. خسته نباشی رفیق. خیلی عالی شده. خسته نباشی. من هم حس میکنم باز جاداره برای کم کردن تعداد ورتکس ها.

پاسخ: سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 2 هفته پیش #137430

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 867
  • دریافت تشكر: 898
bawa نوشته:
Car maker نوشته:
سلام به همگی این مدل در حال ساخته ...


سلام، خسته نباشی عیدتم مبارک.
من دانش زیادی درمورد LowPoly ندارم ولی در مقایسه با ماشین های NFS و Forza این lowpoly شدنش هنوز کار داره. (مثلا قالپاق و لاستیک یا قسمت آرم سایپا)

سلام ممنون عید شما هم مبارک
بله جای کار داره یعنی میشه low poly تر ش کرد ولی جالب نمیشه چون ضلع ضلعی میشه و با تعداد مثلث هایی هم که داره برای موبایل کافیه و فقط برای موقع به چرخش در اومدن چرخ ها من دیده م که وقتی چرخ ها به حرکت در میان یک چرخ دیگه که بجای رینگ یک تسکچر ترنسپرنت هست و تعداد مثلث هاش م کمتره جایگزین میشه که اونا همه ش تکنیک های خاصی هستن که خودتون بیشتر آشنایی دارید باهاشون و با یه پلاگین ساده مثل سیمپلیگون هم براحتی میشه چرخ های سبک برای موقع حرکت درآورد.در کل جای کم کردن فیس ها رو داره ولی اگر اینکار رو نکنیم بهتره چون فیس ها که کمتر شه نرمالیزه ی پیشفرضی که خود برنامه رو مدل پیاده میکنه بهم میریزه و باید اون رو هم بصورت دستی دوباره تنظیم کرد که خیلی اعصاب خرد کنه مخصوصا تو مکس 2019 که واقعا قاطی داره...
------------------------------
t.me/Designer_077
------------------------------

پاسخ: سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 2 هفته پیش #137431

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 867
  • دریافت تشكر: 898
A.Khoshpayam نوشته:
سلام. خسته نباشی رفیق. خیلی عالی شده. خسته نباشی. من هم حس میکنم باز جاداره برای کم کردن تعداد ورتکس ها.

سلام لطف دارید شما . بله جای کار داره ولی همونطور که بالا توضیح دادم یک سری مشکلات ایجاد میشه بعد از اینکه از این که تعداد فیس ها کمتر شه مگر اینکه بخوام دو تا مدل بسازم که نرمال مپ بیک بشه روی مدل کم حجم تر که اونجوری فک کنم پردازش سخت افزاری بیشتر میشه برای موبایل.
------------------------------
t.me/Designer_077
------------------------------
آخرین ویرایش: 1 ماه, 2 هفته پیش ارسال توسط Car maker.

پاسخ: سایپا ۱۵۱ 1 ماه, 1 هفته پیش #137449

  • amirsafari
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • یونیتی کجایی که اونی باهات کار می کنه رو کشتن!
  • ارسال: 578
  • دریافت تشكر: 409
سلام عیدتون مبارک
به به قشنگه
اینو برای چه پروژه ای ساختید ؟ :)
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
www.mostafa3d.com/forum/profile?func=profile
ای خدا !مهارت ها :(adobe after effects-adobe photoshop-adobe flash-autodesk 3dsmax-Unity)انیمیشن در حال ساختم :)
www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...amp;id=132785#132802
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.15 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو