میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
animators-tool-kit-tutorials
پنج‌شنبه 28 شهریور 1392
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی اسکریپت ATK

پنج‌شنبه 28 شهریور 1392
خب امروز هم با انتشار آموزشهای اسکریپت Animators Tool Kit یا همون ATK در خدمت شما هستیم. با آموزشهایی که در این مجموعه خدمت شما ارائه میشه با تمام ابزارها (Device) آشنا میشید، کارایی های اونها رو یاد میگیرید و قادر خواهید بود که با تک تک این Device ها بصورت کاملا اصولی و صحیح در انیمیشن خودتون استفاده کنید .
دیگه ضرورتی نمیبینم درباره ATK توضیحی بدم چرا که قبلا در مطلب (جعبه ابزار انیماتورها) به معرفی این اسکریپت پرداختیم و همینطور لینک دانلودش هم در اختیارتون قرار گرفت که اطمینان دارم تاحالا دانلود و نصبش هم کردید .
اما درباره آموزشها باید بگم که کلا 2 ویدئو داریم . اولی آموزش خود اسکریپت ATK هست که تعدادشون خیلی زیاد بود و نظم درستی هم نداشتن. یعنی برای معرفی هرکدوم از Device ها یک ویدئو ارائه شده بود که من اونها رو بصورت منظم و دسته بندی شده با عنواین در قالب یک ویدئو براتون آماده کردم . و دومین ویدئو هم مربوط میشه به آموزش ابزار جدیدی که به این اسکریپت اضافه شده یعنی CamRig که در این آموزش شما با روش کارکردن با این ابزار هم آشنا خواهید شد .
پیشنهاد میکنم که حتما آموزشها رو ببنید و این 2 ویدئوی آموزشی رو از دست ندید !
 

 
آموزش اول : آشنایی با محیط اسکریپت، پارامترها، Device ها و...
 
مشخصات
مدت زمان : 33 دقیقه و 37 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
حجم : 114 مگابایت

 
آموزش دوم : آشنایی با ابزار CamRig در اسکریپت ATK و روشهای ساخت ، کنترل و انیمیت دوربین با این ابزار
 
مشخصات
مدت زمان : 11 دقیقه و 40 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
حجم : 90 مگابایت

 
در انتها هم باید بگم که این ویدئوها برای اولین باره که داره در این وبسایت به اینصورت منتشر میشه و تمام هدفمون اینه که بتونیم شما رو با یه چنین ابزارهایی که بسیار مفید و کاربردی هستند ولی متاسفانه توی ایران خیلی شناخته شده نیستن، آشنا کرده باشیم . یعنی به زبان ساده تر اینکه بتونیم در این زمینه یه گام هرچند کوچک ولی مثبت برداشته باشیم و قطعا توی این راه همراهی شما بزرگترین دلگرمی برای ماست . پس منتظر شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 33 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید