میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انجین Corona Renderer 3 برای 3ds Max عرضه شد
پنج‌شنبه 8 آذر 1397
در
اخبار دنیای CG

انجین Corona Renderer 3 برای 3ds Max عرضه شد

پنج‌شنبه 8 آذر 1397
کمپانی Render Legion دو روز پیش نسخه 3 انجین Corona Renderer رو برای نرم افزار 3ds Max رسما عرضه کرد که در این نسخه از موتور رندر کرونا چند ویژگی جدید و البته چند توسعه و بهبود در عملکرد به چشم میخوره که در ادامه نگاهی کوتاهی به این ویژگی ها و توسعه ها خواهیم داشت و در انتها هم ویدیوی معرفی Corona Renderer 3 رو باهمدیگه مشاهده خواهیم کرد.
 
01
 
شاید بعنوان مهمترین ویژگی جدید Corona Renderer 3 بشه به قابلیت GPU AI Denoiser اشاره کرد. در این نسخه جدید امکان حذف نویزها بصورت ریل تایم وقتی که بر روی حالت Interactive Rendering هستید امکانپذیر شده. همونطوری که در جریان هستید درحال حاضر بین تمامی کمپانی های سازنده موتورهای رندرینگ مساله Denoiser بعنوان یکی از چالش های اصلی بحساب میاد. پیش از این دیدیم که پیکسار مساله Denoise رو بر روی RenderMan حل کرد، پس از اون کیاس گروپ هم حرکت های بسیار خوبی رو در همین زمینه بر روی V-Ray پیاده کرد و حالا نوبت به Corona Renderer رسید که این انجین هم از این ویژگی بی بهره نموند.
 
02
 
اما حذف نویزها تمام ماجرای Corona Renderer 3 نبود. توسعه الگوریتم displacement در پردازش هم از دیگر ویژگی های جدید کرونا رندر 3 بحساب میاد. در این الگوریتم جدید که توسعه داده شده شما از این پس تصاویری با کیفیت بهتر و با کاهش مصرف memory تا میزان 50 درصد رو شاهد خواهیم بود.
 
03
 
ویژگی های جدید کرونا 3 به همینجا ختم نمیشه ولی دوستان اجازه بدید صحبتم رو کوتاه کنم و ازتون دعوت کنم ویدیوی مرور اجمالی قابلیت های جدید Corona Renderer 3 رو مشاهده کنید.


 
دوستان فراموش نکنید که همه چیز فقط V-Ray نیست ! البته هیچ شکی به قدرت این موتور رندر نیست ولی اگه تا الان از انجین های نظیر همین کرونا استفاده نکردید، پیشنهاد میکنم حتما برای یکبار هم که شده تستش کنید ... شاید دامنه انتخابتون برای موتور رندر گسترده تر بشه.
 
امیدوارم که از این مطلب لذت برده باشید ... نظرتون رو حتما برامون بنویسید ...
 
یاحق
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 12 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید