میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
features-comparison-vray-15-to-vray-32
یکشنبه 31 خرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

مقایسه بین V-Ray 1.5 و V-Ray 3.2

یکشنبه 31 خرداد 1394
حتما تا حالا به این موضوع فکر کردید که شاید گاهی وقتا توقف و یک نگاه به عقب خیلی میتونه جالب و جذاب باشه. اینکه ببینیم در گذشته چه بودیم و حالا چه هستیم. حتما موضوع جالبی خواهد بود و کمپانی Chaos Group بخوبی متوجه این امر هست و روز گذشته ویدئویی رو منتشر کرد که خیلی زود تونست در سراسر دنیای CG جایگاه ویژه ای رو پیدا کنه.
 
فکر میکنم از عنوان این مطلب بتونید حدس بزنید که محتوای این ویدئو چی هست. بله Chaos Group در این ویدئو سعی کرده یک مقایسه ای رو بین انجین قدرتمند خودش V-Ray از نسخه های پیشین تا جدیدترین نسخه یعنی 3.2 انجام بده و نتیجه بقدری جالب توجه هست که نمیشه به سادگی از کنارش عبور کرد. البته این مقایسه صرفا به بخش سرعت این انجین پرداخته و نشون میده که V-Ray نسخه های قبل مثل 1.5، 1.7 و حتی 2.5 چقدر از بابت سرعت و کارایی با نسخه 3.2 تفاوت داره.
 
انتشار این ویدئو در فضای مجازی سروصدای زیادی رو براه انداخت که بیش از این منتظرتون نمیگذاریم و ازتون دعوت میکنم این ویدئوی فوق العاده رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 8 دقیقه و 19 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 66 مگابایت

 
دوستان میدونید گاهی وقتا ممکنه ماها فراموش کنید که چی داریم و بخوبی نتونیم قدر چیزهایی که حال حاضر بدست اوردیم رو بدونیم و بدون تردید نگاهی به عقب خیلی کمک میکنه تا مسیرمون رو دقیقتر و روشنتر ببینیم.
 
به شخصه از تماشای این ویدئو بشدت لذت بردم و مشتاقم دیدگاه شما رو هم درباره اون بدونیم. پس حتما نظرتون رو برامون بنویسید.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 54 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید