میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
forest-pack-tutorial-modern-barn
شنبه 4 آبان 1392
در
آموزشها

آموزش ساخت یک مزرعه با Forest Pack

شنبه 4 آبان 1392
سلام
 
پس از انتشار اولین آموزش مربوط به پلاگین محبوب Forest Pack حالا نوبت اون رسیده که طبق همون قولی که بهتون داده بودم آموزش دوم هم در اختیار شما دوستان قرار بگیره . در آموزش قبل شما دیدید که چطور میشه با Forest Pack یک آبراه یاهمون کانال آبی پوشیده شده از درخت، بوته، گل و گیاه رو بسازید و با مشاهده این آموزش که این یکی هم از طرف کمپانی سازنده یعنی Itoo Software ارائه شده، شما قادر خواهید بود که یک مزرعه سرسبز همراه با کلی درخت، گل و گیاه و البته تعداد زیادی گل آفتابگردان رو بسازید .
در ساخت نماهای خارجی یا همون نماهای باز، ایجاد اینگونه محیط ها یکی از راهکارهای مهم و اساسی در دنیای CG به حساب میاد و ما با معرفی اینگونه ابزارها، روشهای استفاده و انتشار آموزشهای مربوطه سعی میکنم یک درک درستی از شیوه اجرای اینگونه پروژه ها رو برای شما بوجود بیاریم .
 
این آموزش در 5 قسمت توسط Itoo Software آماده شده که من سرفصل های اصلی اون رو خدمتتون معرفی میکنم :
قسمت 1 : ساخت درختان و گلهای آفتابگردان ( در این قسمت شما ابزارهایی مثل Exclude کردن برخی نواحی آشنا خواهید شد )
قسمت 2 : ساخت چمن، سنگ و گلهای جاده ( در این قسمت شما با بخش Falloff Maps و ویرایش Curves ها در پلاگین آشنا خواهید شد )
قسمت 3 : ساخت نرده ها، بوته ها و ... ( در این قسمت شما با ایجاد حالت های مختلف و همینطور Paint کردن آبجکت در پلاگین آشنا خواهید شد )
قسمت 4 : ساخت چمن مخطط و پیچک ( در این قسمت شما با روش ساخت چمن مخطط توسط Map ها جهت کنترل Transformations آشنا خواهید شد )
قسمت 5 : بهینه سازی متریال های صحنه ( در این قسمت برای ایجاد یک ناهماهنگی در رنگها با مپ Forest Color در پلاگین آشنا خواهید شد )
 
مثل همیشه تمامی قسمتها در قالب یک ویدئو با لینک مستقیم و سرعت خوب در اختیار شما قرار میگیره تا اگه دوست داشتید اون رو بصورت آنلاین مشاهده و یا اینکه دانلود کنید :
 
مشخصات
مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
حجم : 352 مگابایت

 
درست مثل آموزش قبل در اینجا هم مدرس در هنگام شروع از یک محیطی استفاده میکنه که اون در حال حاضر برای 2 موتور رندر وی ری و منتال ری بهینه شده و در اختیارتون قرار میگیره تا اگه دوست داشتید شما هم بتونید قدم به قدم با آموزش پیش برید .
 
 
امیدوارم که تماشای این آموزش براتون مفید باشه
 
منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما برای هرچه بهتر شدن اینگونه فعالیتها هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 46 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید