میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
fumefx-for-maya-released
دوشنبه 20 خرداد 1392
در
اخبار دنیای CG

پلاگین FumeFX برای Maya منتشر شد

دوشنبه 20 خرداد 1392
سلام
 
بالاخره بعداز گذشت مدت زمان نسبتا زیادی از وعده ای که SitniSati مبنی بر انتشار پلاگین FumeFX برای نرم افزار Maya داده بود ، هفته گذشته این پلاگین برای نرم افزار مایا منتشر شد .
 
( همانند نسخه 3ds Max ولی اینبار برای Maya ) این عنوان مطالب بسیاری از سایتهایی است که خبر انتشار این پلاگین رو برای مایا اعلام کردن . در واقع زمان انتشار این نسخه درست روز قبل از انتشار رسمی ریل فلو 2013 انجام شد و این مطلب هم میبایست قبل از مطلب مربوط به RealFlow 2013 منتشر میشد !
 
اینطوری که مشخصه SitniSati خیلی خوب تونسته تمام قابلیت های این پلاگینی که از ابتدا برای مکس پیاده سازی شده بود رو برای مایا هم آماده کنه .
جالبه که بدونید نسخه مخصوص مایا رابطه خیلی خوبی رو با پردازنده های چند هسته ای برقرار میکنه و این امر باعث افزایش سرعت در فرآیند شبیه سازی خواهد شد
 
آخرین ورژن پلاگین FumeFX برای تری دی مکس 3.5 بود و مساله جالب اینجاست که در نسخه مایا ورژن شروع هم از همون 3.5 آغاز شده . به نظرم SitniSati توی زمینه ورژن کار خیلی خوبی رو کرده چون اگه مثلا نسخه مایا رو از 1.0 شروع میکرد باعث بوجود اومدن چند دستگی در پلاگینش میشد .
 
ویدئوی زیر رو ببینید :
 
 
 
توی فروم های CG که چرخ میزدم بحث درباره این نسخه خیلی داغه
 
یه سوال : آیا واقعا مایا به این پلاگین نیاز داشت ؟!
 
دوستان لطفا درخواست لینک دانلود نکنید چرا که هنوز لینکش نیومده !!!
 
نظر یادتون نره
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 31 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید