میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
heart-of-sun-trailer
سه‌شنبه 20 بهمن 1394
در
اخبار دنیای CG

داستانی از قلب خورشید

سه‌شنبه 20 بهمن 1394
امروز اگه موافق باشید بریم به سراغ یکی دیگه از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر. البته ابتدا به این موضوع اشاره کنم که این جشنواره فجر با این 8 اثر انیمیشنی بقدری منحصر به فرد و غیر قابل پیشبینی بود که ما رو کمی از رویداد مهم اسکار 2016 کمی دور کرد.
 
01-heart-of-sun
 
02-heart-of-sun
 
اما امروز اگه موافق باشید نگاهی داشته باشیم به انیمیشن ایرانی قلب خورشید، اثری با ژانر تاریخی/حماسی، کاری از احمد علمدار و به تهیه کنندگی محمد حسین علمدار تهیه شده در مرکز پویانمایی صبا که این اثر روایتگر داستانی است در اواخر قرن سوم هجری در ولایت سیستان که در این سرزمین داستانهای پهلوانی و منش عیاری نسل به نسل و سینه به سینه توسط مردمان محلی نقل می شود.
 

خلاصه داستان قلب خورشید

03-heart-of-sun
 
در شهر زرنج مرکز ولایت سیستان پهلوانی زندگی می کند به نام پیرمراد که مردم شهر او را پهلوان مراد صدا می کنند. پیرمراد در جوانی سرداری نامدار در سپاه عیاران بوده و اکنون در سن سالخوردگی مقام پهلوان اولی سیستان را دارا می باشد. او در طی این سالها همواره پشتیبان مردم شهر بوده و در سختیها و گرفتاریها از هیچ کمکی دریغ نکرده است و به این سبب مقام و احترام بسیاری میان اهالی دارد. او همچنین زورخانه ای در شهر تاسیس نموده و جوانان در آن علاوه بر تقویت جسم به پرورش روح و آموختن آئین فتوت مشغولند.
 
04-heart-of-sun
 
05-heart-of-sun
 
پهلوان مراد که دیگر به سن سالخورده گی رسیده  تصمیم می گیرد تا برای خود جانشینی برگزیند. پس هفت نفر از جوانان زورمند شهر پس از طی آزمونهای فراوان نامزد دریافت بازویند پهلوانی می شوند. این کمربند در میان مردم زرنج بسیار معروف بوده و براساس باورهای مردم از رستم به یادگار مانده است در روزگار قدیم بر چنبره این کمربند یاقوتی گرانبها معروف به قلب خورشید متصل بوده که در یکی از نبردهای عیاران مفقود شده است. پیرمراد شرط اعطای کمربند را یافتن  قلب خورشید می داند.
 
06-heart-of-sun
 

تاریخ های اکران در جشنواره

همونطوری که قبلا هم خدمت همه دوستان اعلام شده بود این انیمیشن فردا (چهارشنبه 21 بهمن) در پردیس ملت اکران خواهد داشت.
 
07-fajr-film-festival-34-animations
 

تصاویری از پشت صحنه و مراحل تولید

08-heart-of-sun
 
09-heart-of-sun
 
10-heart-of-sun
 
11-heart-of-sun
 
12-heart-of-sun
 
13-heart-of-sun
 
14-heart-of-sun
 
15-heart-of-sun
 

آنونس های انیمیشن قلب خورشید

در اینجا شما رو به تماشای آنونس های انیمیشن قلب خورشید دعوت میکنم.
 
 
آنونس شماره 1
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 20 ثانیه
زبان : فارسی
کیفیت : HD
حجم : 19 مگابایت

 
آنونس شماره 2
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 50 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 50 مگابایت

 
امیدوارم که شاهد حضور پرشور همه علاقمندان در نمایش هایی که برای انیمیشن های جشنواره درنظر گرفته شده باشیم. حتما میدونید که حضور شما در اکران این آثار از اهمیت بسیار زیادی برخورداره ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 29 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید