میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
keyshot-7-sneak-peek
دوشنبه 8 آذر 1395
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار KeyShot 7 در راه است ... (بالاخره انیمیشن در کیشات!)

دوشنبه 8 آذر 1395
چند روز پیش اولین ویدئوی Sneak Peek از نرم افزار KeyShot 7 رسما توسط Luxion منتشر شد که در اون توسعه ها و ویژگی های قابل توجهی از این نسخه جدید کیشات به چشم می خورد. بعد از سالها انتظار بالاخره میشه گفت که نرم افزارهای رندرینگ ریل تایم به سمت امکان Import و پشتیبانی از انیمیشن رو میرن. اگه یادتون باشه همین چندی پیش پس از معرفی Marmoset Toolbag 3 مشخص شد که این نرم افزار هم از انیمیشن پشتیبانی میکنه و همون موقع هم گفتم باید منتظر واکنش کیشات باشیم. خب همونطوری هم که انتظارش میرفت Luxion هم در اینباره حرکتی رو انجام داده و در کیشات 7 قراره امکان وارد کردن آبجکت های انیمیت شده (deforming meshes) رو داره.
 
01
 
اما توسعه های این نسخه به همینجا ختم نمیشه. بخش های دیگری نیز در این ویدئوی کوتاه به چشم میخوره مثل Configurator که امکان نمایش ریل تایم و تعریف کردن متغیرهایی برای مدل و متریال های پروژه رو در اختیار کاربر قرار میده. ویژگی panoramic camera هم که پای VR رو به این نرم افزار هم باز میکنه و امکان ویرایش و بازسازی tesselation های مدل نیز از دیگر ویژگی های جدید این نسخه بحساب میاد.
 
اجازه بدید صحبتم رو کوتاه کنم و ازتون دعوت میکنم که این ویدئوی Sneak Peek جذاب و قابل تامل از نرم افزار KeyShot 7 رو مشاهده کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 58 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 9 مگابایت

 
همونطوری که در بالا هم اشاره کردم بدون شک مهمترین اتفاق این نسخه همین موضوع پشتیبانی از انیمیشن هست ولی بصورت کلی میشه گفت KeyShot 7 حرف های زیادی رو برای گفتن داره.
 
شرکت Luxion زمان دقیق انتشار این نسخه رو مشخص نکرده و صرفا به کلمه "بزودی" بسنده میکنه. ولی اینطوری که از سابقه این کمپانی مشخصه خیلی نمیشه روی این کلمه بزودی حساب کرد و شاید حدفاصل انتشار ویدئوی Sneak Peek تا release شدن این نسخه چند ماهی طول بکشه ! امیدوارم که اینطور نشه ... و اینم اضافه کنم که به محض انتشار این نسخه توی یک مطلبی سعی میکنیم به نقد و بررسی KeyShot 7 بپردازیم.
 
نظرتون رو حتما درباره این نسخه برامون بنویسید ... و اینکه آیا موافق هستید برای این کیشات 7 یه آموزش کامل 0 تا 100 اونم به زبان فارسی تهیه و منتشر بشه ؟ بهمون بگید ... (درخواست ها زیاد باشه استارتش رو میزنم)
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 37 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید