میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
modo-801-released
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Modo 801 منتشر شد

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393
روز گذشته باز هم کمپانی Foundry خبرساز شد و اینبار شرکت نرم افزار Modo نسخه 801 رو روانه بازار کرد. این نسخه با توسعه و پیشرفت ها بسیار خوبی همراه بوده که این توسعه ها رو میشه در بخش های مختلفی از این نرم افزار مشاهده کرد. نرم افزار Modo بعنوان یک 3D Package کامل که میتونه در کارهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیره از جمله طراحی های سه بعدی، انیمیشن سازی، بازی سازی و... که از این نرم افزار بعنوان نسل جدید ساخت محتوای سه بعدی نام برده میشه و روز گذشته کمپانی Foundry درست بعد از گذشت یکسال از انتشار آخرین نسخه یعنی 701 اینبار از نسخه 801 رونمایی و اون رو در اختیار علاقه مندان و کاربران خودش قرار داد.
 
توسعه و پیشرفت های مختلفی در نسخه 801 نرم افزار مودو اتفاق افتاده مثل سیستم Shading کاملا node-base و همینطور توسعه های بسیار خوبی که در بخش انیمیشن این نرم افزار به چشم میخوره مثل Time Markers، Onion Skinning، Spacing Charts و... همینطور این بروزرسانی ها در بخش های دیگه ای هم به چشم میخوره مثل ریگینگ، داینامیک، بخش Hair and Fur، توسعه بخش Painting و Sculpting، Texture Baking و کلی بروزرسانی دیگه در بخش های مختلف این نرم افزار که قطعا توضیحات اونها در یک مطلب خبری امکانپذیر نیست !
 
اما در این مطلب یک ویدئوی ویژه ای براتون آماده کردیم که شامل تمامی توسعه و بروزرسانی های این نسخه هست و برای هر بخش توضیحی داده شده که درواقع این ویدئوها از طرف کمپانی Foundry ارائه شدن و من اونها رو برای شما جمع آوری کردم و در ادامه بصورت دسته بندی شده و مرتب در قالب یک ویدئو در اختیارتون قرار میگره. با امید به اینکه کاربران این نرم افزار از تماشای اون استفاده لازم رو ببرن.
 
مشخصات
مدت زمان : 54 دقیقه و 28 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 312 مگابایت

 
دوستان ویدئو با داشتن زمان بالا (نزدیک به یکساعت) حجم نسبتا خوبی داره و این وبسایت اولین جایی هست که ویدئو قابلیت های جدید نرم افزار Modo 801 رو به این صورت منتشر میکنه. به هر حال میدونید که این ویدئو ها بصورت پراکنده و جدا جدا در نت منتشر میشن و ممکنه تماشا اونها برای کاربران این نرم افزار کمی سخت باشه و امیدوارم که با دانلود و تماشای این ویدئوی کامل از اون استفاده لازم رو ببرید.
 
البته فکر میکنم که این نرم افزار کاربران زیادی رو در ایران نداشته باشه ولی نظر شخصی من اینه که مودو در نسخه جدید بعنوان یک 3D Package کامل توسعه و بروزرسانی های خیلی خوبی رو داشته که شاید اینگونه توسعه ها رو باید از هر نرم افزاری در این زمینه انتظار داشت و خیلی خوبه که بقیه کمپانی های سازندگان نرم افزار های سه بعدی نیز کمی به خودشون بیان و این رو بدونن که قرار نیست برای همیشه نرم افزارهاشون در صدر بمونه و تکنولوژی بسرعت درحال حرکته.
 
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 49 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید