میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
nuke8-new-features
شنبه 23 شهریور 1392
در
اخبار دنیای CG

رونمایی از The Foundry Nuke 8

شنبه 23 شهریور 1392
خب بالاخره کمپانی The Foundry از نسخه 8 نرم افزار محبوب خودش یعنی Nuke رونمایی کرد و به کاربرانش از انتشار اون در آینده ای نزدیک خبر داد. همچنین The Foundry در این رونمایی به برخی قابلیت های جدید و کلیدی این نسخه اشاره ای داشته و ویدئویی رو هم در این زمینه منتشر کرده که در ادامه تقدیم حضورتون میشه . در نیوک 8 ما شاهد تغییرات زیادی در بخش های مختلف این نرم افزار هستیم . تغییرات و پیشرفتهایی که میتونه مورد استفاده طیف وسیعی از کاربران اون از جمله کاربرانی که از این نرم افزار در کارهای تجاری ، تبلیغاتی ، سینمایی ، انیمیشن و ... استفاده میکنند، قرار بگیره.
 
قسمت تایم لاین نرم افزار یکی از بخشهایی است که تغییرات زیادی توش بوجود اومده و از این پس کاربران میتونن در Dope Sheet بسادگی کلیدهای موجود رو جا به جا کنن و در View خودشون کوچکترین تغییرات رو بصورت مستقیم ببینند . همچنین از بخش جدید دیگری با نام New Text Tools در این نسخه نام برده میشه که کاربران از این پس میتونن متن مورد نظر رو بصورت مستقیم در viewer بنویسن ، ویرایش کنن ، انیمیت کنن و همینطور افکتهایی رو روش قرار بدن .
 
نتظیم رنگ یا همون Color Correction هم یکی از بخشهاییه که The Foundry خیلی روش کار کرده و شیوه های جدیدی برای اصلاح رنگ در نرم افزار نیوک 8 در اختیار کاربران قرار گرفته . همینطور اضافه شدن نود جدید Match Grade هم یکی از ویژگی های جدید این بخشه که در نوع خودش خیلی جالب و کاربردیه.
 
در انتها هم بخش 3D نرم افزار دستخوش تحولات زیادی شده . همونطوری که میدونی The Foundry روی قسمت سه بعدی نرم افزار نیوک خیلی مانور میده و در این نسخه هم شاهد بروزرسانی های گسترده ای در این قسمت هستیم . امکان نمایش وایر فریم مدلهای سه بعدی ، امکان ویرایش مدلها بصورت مستقیم در نرم افزار و توسعه سیستم ترکینگ از جمله ویژگی هایی هستند که میشه در این بخش به اونها اشاره کرد .
 
صحبت رو طولانی نمیکنم و پیشنهاد میکنم که ویدئو زیر رو حتما ببینید :
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 40 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت HD
حجم : 17 مگابایت

 
همونطوری که اشاره کردم این فقط رونمایی از Nuke 8.0 بود و این نسخه هنوز منتشر نشده و این احتمال وجود داره که تا زمان انتشار بازهم تغییرات جدیدی توش اتفاق بیوفته که البته خیلی بعیده !
 
براتون آرزوی موفقیت میکنم
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 20 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید