میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
quixel-suite-2-preview
سه‌شنبه 17 شهریور 1394
در
اخبار دنیای CG

پکیج Quixel Suite 2 در راه است

سه‌شنبه 17 شهریور 1394
فکر میکنم بعد از معرفی های گسترده ای که برای محصولات Quixel داشتیم، دیگه تا الان بخوبی باید باهاشون آشنا شده باشید. پلاگین هایی مثل dDo و یا nDo و... و حتما این موضوع رو هم میدونید که از چندی پیش سازنده این مجموعه پلاگین ها تصمیم گرفت که تمامی اونها رو در غالب یک پکیج با نام Quixel Suite عرضه کنه. در همون زمان مطلبی رو در سایت داشتیم با عنوان (ابزارهای NDO و DDO در یک بسته Quixel Suite) که در اون این موضوع بشکل دقیقی مورد بررسی قرار گرفت. خب این مجموعه Quixel Suite دارای 4 رکن اصلی هست که اونها عبارتند از Quixel 3DO ، Quixel DDO ، Quixel NDO و MEGASCANS که در این پیکج میتونید به تمامی اونها دسترسی داشته باشید.
 
تا پیش از این و شاید بهتر باشه که بگم تا این لحظه جدیدترین نسخه این پکیج Quixel Suite 1.8 هست تا اینکه روز گذشته اولین ویدئو از پیش نمایش نسخه 2.0 منتشر شد. گویا در این نسخه چند ویژگی فوق العاده جالب و جذاب اضافه شده که در ادامه نگاهی به اونها خواهیم داشت.
 
01-quixel-suite-2
 
اونطوری که در ویدئوی آنونس Quixel Suite 2 دیده میشه در این نسخه جدید باید منتظر افزوده شده 3 ابزار جدید باشیم. اولین ابزار جدید این نسخه NDO Painter نام داره. خب از نامش بخوبی مشخصه که قرار چه کاری رو انجام بده. یک ویژگی جدید برای پینت نرمال مپ در بستر پلاگین NDO که به زبان ساده تر میتونم بگم با کمک این ابزار شما میتونید تجربه یک Sculpt در غالب Normal Map رو داشته باشید. در ادامه با تماشای ویدئو با اون بهتر آشنا خواهید شد. دومین ابزار جدید هم 3DO Baker هست. ابزاری برای انجام فرایند Baking مپ ها بصورت مستقیم در نرم افزار. اما ابزار سوم بازهم به یک Painter اشاره داره و اونم چیزی نیست جز DDO Painter که با کمک اون شما میتونید تجربه فوق العاده ای از تکسچرینگ رو داشته باشید.
 
دیگه بیشتر از این منتظرتون نمیگذارم و ازتون دعوت میکنم که ویدئوی پیش نمایش ویژگی های جدید Quixel Suite 2 رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 59 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 11 مگابایت

 
دوستان دیگه واقعا از یک ابزار و یا اگه بخوام بهتر بگم از یک مجموعه ابزار در زمینه Texturing چه انتظاری میشه داشت؟ این Quixel به معنی واقعی کلمه بی نظیره و وجود چنین ابزاری یعنی یک قدم بلند در جهت توسعه دنیای تکسچرینگ خصوصا در دنیای بازی سازی. خیلی مشتاقم تا نظر شما رو هم در اینباره بدونم. پس حتما دیدگاهتون رو بنویسید.
 
درضمن این نکته رو هم اضافه کنم که اگه درباره این مشتاق هستید تا بیشتر بدونید، حتما مطالب بلاگ رو دنبال کنید، چراکه پس از انتشار این نسخه بشکل کامل تر و گسترده تری Quixel Suite 2 رو مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 45 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید