میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
realflow-2015-quality-control-speed
جمعه 26 تیر 1394
در
اخبار دنیای CG

کنترل، کیفیت و سرعت در RealFlow 2015

جمعه 26 تیر 1394
چند روز پیش برای اولین بار یک رونمایی کاملی از RealFlow 2015 در غالب یک وبینار انجام شد و کمپانی NetxLimit ابعاد مختلف این نسخه از نرم افزار قدرتمند خودش رو به نمایش گذاشت. البته فکر میکنم تا حد زیادی در جریان این رویداد قرار گرفته باشید چراکه قبل از برگزاری اون سعید ابراهیمی عزیز در تاپیک (RealFlow 2015) خبر این رویداد رو به اطلاعتون رسونده بود.
 
اما حالا اگه موافق باشید نگاهی به ویدئوی منتشر شده از این Webinar داشته باشیم چراکه به هرحال در اون بررسی کاملی از ریل فلو 2015 صورت گرفته و برای شما که از کاربران این نرم افزار هستید حتما از اهمیت ویژه ای برخورداره.
 
پس در همینجا ازتون دعوت میکنم که این ویدئوی جذاب رو تماشا کنید
 
مشخصات
مدت زمان : 50 دقیقه و 28 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 97 مگابایت

 
اطمینان دارم که شما هم با دیدن این ویژگی ها و قابلیت هایی که بر روی این نرم افزار بوجود اومده شگفت زده شدید. اما حالا اینکه آیا این ویژگی ها بعنوان یک نسخه از نرم افزار ریل فلو کافی بودن یا نه دیگه سوالی هست که شما باید به اون پاسخ بدید. خیلی مشتاقم تا دیدگاهتون رو درباره این نسخه از نرم افزار RealFlow بدونم، پس حتما نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارید ...
 
درضمن دوستان همونطوری که در ویدئو هم توجه کردید به این موضوع اشاره شد که این نسخه قراره تا اواخر این ماه (میلادی) منتشر بشه و این قول رو هم بهتون میدم که پس از انتشار حتما در یک مطلب کامل به نقد و بررسی RealFlow 2015 میپردازیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 31 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید