میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
realflow-2015-released
جمعه 9 مرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار RealFlow 2015 منتشر شد

جمعه 9 مرداد 1394
امروز بالاخره کمپانی NextLimit نرم افزار RealFlow 2015 رو بصورت رسمی عرضه کرد. این نسخه با همون رویکرد و توسعه هایی که قبلا به اونها اشاره داشتیم در 3 بخش اصلی کنترل، کیفیت و سرعت ارائه شده. در هر صورت شاید بشه مهمترین اتفاق این نسخه از نرم افزار ریل فلو رو افزایش سرعت در کنار افزوده شدن یک Solver جدید به نام DYVERSO بحساب آورد. اما پس از این همه انتظار حالا وقت اون رسیده که خودمون از نزدیک این نسخه از نرم افزار ریل فلو رو ببینیم.
 
قبل از هرچیز اگه موافق باشید یک نگاه کلی به مطالب مرتبط با RealFlow 2015 در این چند وقت اخیر داشته باشیم.
 
حالا وقت اون رسیده که از نزدیک با RealFlow 2015 آشنا بشیم. از همین رو لینک دانلود این نسخه از نرم افزار ریل فلو توسط سعید ابراهیمی عزیز در تالار گفتگو قرار گرفته و درحال حاضر میتونید برای دانلود این نسخه اقدام کنید.
 
 
فکر میکنم حالا که این نسخه منتشر شده بعد از این باید منتظر RFCore باشیم. همون پلاگینی که قراره برای نرم افزار سینمافوردی بیاد و توی این مطلب بهش اشاره ای داشتیم.
 
به هرحال خیلی مشتاقم تا نظرات و دیدگاههای شما رو درباره این نسخه از نرم افزار ریل فلو بدونم. منتظر شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 11 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید