میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
realflow-2015-tech-reel
چهارشنبه 31 تیر 1394
در
اخبار دنیای CG

نگاهی کوتاه به نرم افزار RealFlow 2015

چهارشنبه 31 تیر 1394
خب پس از ارائه اولین Webinar رسمی از طرف NextLimit درباره RealFlow 2015 حالا نوبت به اون رسید تا با ارائه یک ویدئو با عنوان RealFlow 2015 Tech Reel در یک نگاه کوتاه بتونیم با تمامی ویژگی ها و قابلیت های جدید این نسخه از نرم افزار ریل فلو آشنا بشیم. همونطوری که قبلا هم اشاره کرده بودم این نسخه قراره تا اواخر این ماه عرضه بشه و دیگه زمان زیادی تا انتشارش باقی نمونده.
 
ویژگی های جدید ریل فلو 2015 در ویدئوی RealFlow 2015 Tech Reel
 
اما در این ویدئو چند ویژگی جدید و برجسته به چشم میخوره که میتونیم بهشون اشاره کوتاهی داشته باشیم. اولین و شاید مهمترین ویژگی جدید این نسخه به Solver جدید DYVERSO اختصاص داره که با رویکرد شبیه سازی مایعات در ابعاد و مقیاس کوچک ساخته شده. به گفته NextLimit این Solver جدید که برپایه GPU Accelerated کار میکنه، عملکردی با سرعت بالا رو در دستور کار خودش قرار داده و چیزی حدود 3 برابر سریعتر از شبیه ساز معمولی میتونه شبیه سازی های شما در مقیاس های کوچک رو انجام بده.
 
ویژگی های جدید ریل فلو 2015 در ویدئوی RealFlow 2015 Tech Reel
 
اما گذشته از این ویژگی جدید نمیشه بسادگی از توسعه هایی که بر روی محیط کاربری نرم افزار بوجود اومده عبور کرد. میشه گفت بیشتر بخش های اصلی Interface این نرم افزار دستخوش تحولاتی بوده که نتیجه اون سادگی، افزایش سرعت عمل و دسترسی سریع و آسان به ابزارهای RealFlow خواهد بود.
 
ویژگی های جدید ریل فلو 2015 در ویدئوی RealFlow 2015 Tech Reel
 
اما node جدید Splines هم از دیگر ویژگی های جدید این نسخه محسوب میشه که با کمک اونها میتونید مشخص کنید Emitter شما بر اساس اونها مایعات رو ایجاد کنن. همچنین امکان کنترل Forces ها نیز از طریق همین نودهای Splines ها نیز امکانپذیر خواهد بود.
 
ابزار جدید Text هم در نوع خودش خیلی جالب و کاربردی خواهد بود. با این ابزار شما میتونید نوشته های مورد نظر خودتون رو بعنوان یک Text وارد نرم افزار کنید و از اونها برای شبیه سازی و یا آبجکت حجمی استفاده کنید.
 
ویژگی های جدید ریل فلو 2015 در ویدئوی RealFlow 2015 Tech Reel
 
ویژگی های جدید دیگری هم به چشم میخوره، مثل یک Daemon های جدید Falloff و Crown که با خودشون امکانات ویژه ای رو به این نرم افزار آوردن و همینطور پشتیبانی از فرمت OpenVDB، توسعه بخش Hybrido، پنل جدید SpreadSheets و البته رندر مستقل با کمک انجین قدرتمند Maxwell از دیگر ویژگی های جدید RealFlow 2015 بحساب میان که صحبت رو بیشتر از این ادامه نمیدم و پیشنهاد میکنم ویدئویی که در اینباره با نام RealFlow 2015 Tech Reel منتشر شده رو حتما تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 5 دقیقه و 40 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 39 مگابایت

 
دوستان در انتها فقط چند تا نکته رو بگم. اول اینکه به محض انتشار این نسخه حتما به اطلاع شما خواهیم رسوند و بلافاصله پس از انتشار نسخه ای دانلود در فضای مجازی، حتما لینک دانلود در تالار گفتگوی سایت تقدیمتون خواهد شد.
 
به هرحال چیزی که در این ویدئو دیده میشه بسیار جالب و قابل توجه است. بنظر میرسه ویژگی های جدید این نسخه تا حدی تونسته رضایت کاربرانش رو جلب کنه. باید صبر کنیم تا این نسخه بصورت رسمی منتشر بشه و بتونیم از نزدیک اون رو ببینیم.
 
امیدوارم که از این ویدئو لذت برده باشید
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 27 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید