میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
renderman-21-feature-reel
سه‌شنبه 4 آبان 1395
در
مقالات

بررسی دقیق تر RenderMan 21

سه‌شنبه 4 آبان 1395
درود به همه شما دوستان عزیز
دو روز پیش پیکسار اقدام به انتشار ویدئویی کرد که شاید بشه گفت در نوع خودش جدید و قابل توجه بود. ویدئویی از معرفی و پیشنمایشی از ویژگی های جدید RenderMan 21 که اگه یادتون باشه خبر انتشارش در رویداد سیگراف 2016 اعلام شده بود و قراره بزودی نسخه رایگان و یا همون Non-Commercial این انجین هم بزودی در اختیار عموم هنرمندان قرار بگیره.
 
قبلا در مطلب (انتشار رندرمن 21) نگاه کلی به ویژگی های جدید این نسخه از انجین رندرمن داشتیم و حالا با انتشار ویدئوی RenderMan 21 Feature Reel بخوبی میتونیم با تمامی قابلیت ها و ویژگی های جدید اون آشنا بشیم.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 23 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 31 مگابایت

 
بازم تکرار میکنم که درحال برای دوستانی که از ورژن Non-Commercial استفاده میکنن فعلا همون نسخه 20 در دسترس و بلافاصله بعد از عرضه نسخه 21 توی سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد و بازهم آموزش کامل دانلود، نصب و فعالسازی این موتور رندر رو خدمت شما ارائه خواهیم کرد.
 
با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 13 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید