میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-2015-real-time-live-trailer
شنبه 3 مرداد 1394
در
اخبار دنیای CG

جایگاه Real Time Live در کنفرانس SIGGRAPH 2015

شنبه 3 مرداد 1394
خب بالاخره روز گذشته ویدئوی مربوط به بخش Real Time Live رویداد SIGGRAPH 2015 هم منتشر شد که واقعا ویدئوی جالب و قابل توجهی بحساب میاد. یک مجموعه ای از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ریل تایم که بخش زیادی از این تکنولوژی ها میتونه بصورت مشخص به مبحث بازی های رایانه ای اختصاص داشته باشه. چیزی که در ادامه میبینیم میتونه پنجره ای باشه بسوی آینده این عرصه که بدون شک خالی از لطف نخواهد بود.
 
انتشار ویدئو تریلر Real Time Live مربوط به رویداد سیگراف 2015
 
بخشی از این ویدئو به تکنولوژی Face Simulator ها اشاره داشته و نشون داده که جدیدترین دست آورد ها در این بخش چطور میتونن تمامی جزئیات یک چهر رو شبیه سازی کنن. واقعا جالب و شگفت انگیزه ... و البته بدون تردید دو کمپانی بزرگ Epic Games و Unity Technologies سازنده انجین های معروف یونیتی و آنریل انجین هم در این بخش حضور پررنگی دارن.
 
و بدون تردید کمپانی های بزرگی NVIDIA و Disney هم با جدیدترین تکنولوژی ها و دست آوردهای خاص خودشون در زمینه شبیه سازی های مختلف سورپرایزهای جالبی رو برای فعالان این حوزه دارن. پیشنهاد میکنم که این ویدئوی جالب و جذاب رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 2 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 41 مگابایت

 
امیدوارم که از تماشا ویدئو لذت ببرید و حتما دیدگاهتون رو برامون بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 20 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید