میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
video-copilot-saber-released
پنج‌شنبه 20 اسفند 1394
در
مقالات

یک پلاگین جدید، کاربردی و رایگان برای After Effects

پنج‌شنبه 20 اسفند 1394
سلامی دوباره خدمت همه شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی وبسایت
 
دو روز پیش اندرو کرامر از گروه ویدئو کوپایلت بالاخره ابزار جدیدی که قولش رو داده بود، منتشر کرد و اون چیزی نبود جر پلاگینی بنام Saber که میشه گفت بازهم Video Copilot یک گام بسیار بلند و ارزشمندی رو در جهت توسعه نرم افزار افترافکتز برداشته. در یک جمله کوتاه شاید بشه Saber رو اینطور توصیف کرد که با کمک اون شما میتونید یک طیف نوری به همراه یک مجموعه ای از زیباترین افکت ها رو با یک منبع Shape بسیار ساده فقط با چند کلیک ایجاد کنید.
 

پلاگین Saber چیست ؟

01-saber-title
 
اندروکرامر که خودش بعنوان یکی از طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان (Star Wars) شناخته میشه، از همون ابتدای فعالیت در وبسایت Video Copilot اقدام به انتشار آموزشهایی میکرد با مضمون شبیه سازی اسلحه های این فیلم که بنام Lightsaber شناخته میشن. از اونجایی که اندرو توی این چند وقت اخیر درحال همکاری با سازندگان فیلم جدید جنگ ستارگان بوده، تصمیم گرفته تا ابزاری رو در همین زمینه طراحی و عرضه کنه. ابزاری که در نهایت بعنوان یک پلاگین برای نرم افزار افتر افکتز با نام Saber عرضه شد.
 
02-saber-sample
 
عملکرد این پلاگین صرفا به شبیه سازی اسلحه Lightsaber خلاصه نمیشه و شما با اون میتونید افکت های نوری فوق العاده زیبایی رو ایجاد کنید. افکت هایی که شاید تا پیش از این ساخت اونها در نرم افزار افترافکتز بعنوان یکی از چالش های مهم بحساب میومد اما حالا با Saber فقط چند کلیک ساده تا خلقشون فاصله دارید.
 

پلاگین Saber کاملا رایگان

اما اندروکرامر بعد از یک غیبت بسیار طولانی سعی کرد یک بازگشت رویایی و جالبی رو از خودش به نمایش بگذاره. طبعا میشد این اتفاق رو با رایگان عرضه کردن Saber متصور شد.
 
03-saber-sam
 
بله پلاگین Saber بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچگونه پرداخت هزینه ای توسط Video Copilot عرضه شده که این یک هدیه بسیار ارزشمند برای کاربران این نرم افزار بحساب میاد و البته همونطوری هم که انتظار میرفت با بازخورد بی نظیری تا این لحظه همراه بوده.
 

نگاهی دقیقتر به Saber

احتمال همونطوری که شما هم انتظارش رو داشتید اندرو مثل همیشه برای معرفی کامل ابزارش یک ویدئوی آموزشی مفصلی رو تهیه و منتشر کرده که در ادامه پیشنهاد میکنم برای آشنایی با پلاگین Saber در نرم افزار After Effects ویدئوی زیر رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 36 دقیقه و 52 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 250 مگابایت

 
در انتها نوبت به دانلود این پلاگین میرسه. همونطوری هم که در بالا توضیح دادم این پلاگین بصورت کاملا رایگان عرضه شده و شما میتونید اونو بصورت مستقیم از سرورهای Video Copilot دانلود کنید. اما برای ساده تر کردن کار من لینک مستقیم اونها رو در قسمت زیر قرار دادم که در 2 نسخه (ویندوز و مک) میتونید اونها رو دانلود کنید.
 
 
نصب پلاگین هم خیلی خیلی ساده و راحته ولی به هرحال اگه به مشکلی برخوردید میتونید اونو در بخش افترافکتز تالار گفتگو مطرح کنید.
 

 
امیدوارم که از این پلاگین جالب و کاربردی بتونید نهایت استفاده رو ببرید و ما هم بتونیم تاثیر اون رو در کارهایی که در بخش گالری تالار گفتگو قرار میدید مشاهده کنیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 18 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید