تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1

موضوع: Lighting

Lighting 3 ماه, 2 هفته پیش #136989

  • abbasJavan
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 26
  • دریافت تشكر: 1
  • 
با عرض سلام و خسته نباشید.

من در قسمت نورپردازی تخصص کمی دارم و خواستم مقداری منو راهنمایی کنید.

چند تا مدل دارم ، میخواهم یک لایت مپ برای اون ها بگیرم(لایت مپ بدون سایه) ، آن ها را prefab کنم و بعدا بیارم داخل سین.

حالا بعد از این که اون ها رو اورم تو سین ، نباید خورشید در روشنایی مدل تاثیری داشته باشه . فقط در تولید سایه نقش داشته باشه.

خورشید درون بازی همیشه زاویه یکسان خواهد داشت.

من از نسخه 2018.3 استفاده میکنم.

با تشکر.

پاسخ: Lighting 3 ماه, 2 هفته پیش #136990

  • v_buqs
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 15
  • دریافت تشكر: 7
سلام.
من نفهمیدم چی شد :|
میخاید نور خورشید واسشون سایه نزاره؟
خب همرو توی یه لایه مشخص میزاری و از قسمت دایرکشن لایت میری بعد تو قسمت Culling mask تیک لایه رو برمیداری دیگه سایه نمیگیره
كاربران زیر تشكر كردند: کورش

پاسخ: Lighting 3 ماه, 2 هفته پیش #136998

  • abbasJavan
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 26
  • دریافت تشكر: 1
آخرین ویرایش: 3 ماه, 2 هفته پیش ارسال توسط abbasJavan.

پاسخ: Lighting 3 ماه, 1 هفته پیش #137024

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • زمینه فعالیت: طراحی خودرو و مدلسازی بازی
  • ارسال: 872
  • دریافت تشكر: 901
abbasJavan نوشته:
با عرض سلام و خسته نباشید.

من در قسمت نورپردازی تخصص کمی دارم و خواستم مقداری منو راهنمایی کنید.

چند تا مدل دارم ، میخواهم یک لایت مپ برای اون ها بگیرم(لایت مپ بدون سایه) ، آن ها را prefab کنم و بعدا بیارم داخل سین.

حالا بعد از این که اون ها رو اورم تو سین ، نباید خورشید در روشنایی مدل تاثیری داشته باشه . فقط در تولید سایه نقش داشته باشه.

خورشید درون بازی همیشه زاویه یکسان خواهد داشت.

من از نسخه 2018.3 استفاده میکنم.

با تشکر.

سلام من منظور شما رو درست متوجه نشدم ولی یه نگاهی به قابلیت render to texture بندازید شاید مشکل تون با اون حل شه ( render to texture توی نرم افزار های دیگه انجام میشه بعد وارد گیم انجین میشه)
------------------------------
t.me/Designer_077
------------------------------
آخرین ویرایش: 3 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط Car maker.

پاسخ: Lighting 3 ماه, 1 هفته پیش #137030

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4177
  • دریافت تشكر: 8247
سلام منظورتون واضح بود اما کمتر کسی به این نکته توجه میکنه به همین دلیل دوستان متوجه نشدن.
چیزی که شما دنبالش هستید Blending Shadows هستن که آنریل انجین برای اولین بار ازش استفاده کرد که سایه ها و نور های Dynamic و Static باهم ترکیب میشند ، متسفانه یونیتی از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه.

برای همچین چیزی شما میتونید یک کار کنید اگر "فقط" و "فقط" یک خورشید و Direct Light داشته باشید ، میتونید با استفاده از شیدر نویسی ، کانال سایه رو بگیرید و نور Bake شده هم به Emitter شیدر بدید و این دورو باهم ماسک کنید .

اگر وقت کردم براتون شیدرش رو مینویسم و قرار میدم.


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, Car maker, کورش

پاسخ: Lighting 2 ماه پیش #137505

  • abbasJavan
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 26
  • دریافت تشكر: 1
LinkinForEver نوشته:
سلام منظورتون واضح بود اما کمتر کسی به این نکته توجه میکنه به همین دلیل دوستان متوجه نشدن.
چیزی که شما دنبالش هستید Blending Shadows هستن که آنریل انجین برای اولین بار ازش استفاده کرد که سایه ها و نور های Dynamic و Static باهم ترکیب میشند ، متسفانه یونیتی از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه.

برای همچین چیزی شما میتونید یک کار کنید اگر "فقط" و "فقط" یک خورشید و Direct Light داشته باشید ، میتونید با استفاده از شیدر نویسی ، کانال سایه رو بگیرید و نور Bake شده هم به Emitter شیدر بدید و این دورو باهم ماسک کنید .

اگر وقت کردم براتون شیدرش رو مینویسم و قرار میدم.


با سلام
ممنون از راهنمای شما

اگر شیدر را پیدا کردید بفرستید..
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.16 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو