آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 2 هفته, 1 روز پیش #142416

  • alihaghshenas
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • دوستی ، همکاری ، موفقیت
  • ارسال: 61
  • دریافت تشكر: 80
  • 
navid_rezaei_81 نوشته:
ممنون من بازی ریل تایم آنلاین چگونه می توانم بسازم با همین PHP و SQL سرور می شود مثلا مدام مختصات بازیکن به SQL سرور برود و بقیه آن را دریافت کنند؟


خب شدن که میشه
ولی راه غلطی هست
کلا php برای ریل تایم ضعیف عمل میکنه ، میشه ازش تو بازی های اطلاعاتی یا turn base استفاده کرد
برای مثال بازی فروت کرفت با php نوشته شده
ولی خب ریل تایم خیلی رو سرور فشار میاد اگر بخوای با دیتابیس اطلاعات جابجا کنی ، از کاربر هم حد اقل بیشتر از 5 برابر روش های معمول حجم کم میشه
راه درستش اینه که با سوکت نویسی آنلاین سازی رو انجام بدید
برای بازی های ریل تایم معمولا میرن سراغ یه زبون مثل python , node js یا c# ولی اگه میخوای با php باشه حتما میتونی یه جستجو درمورد websocket تو php کنی
سخت مطالب گیر میاد تو این موارد ، چون روش های معمولی نیستن
یک صلوات هدیه کنید
كاربران زیر تشكر كردند: navid_rezaei_81

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 2 هفته پیش #142417

  • navid_rezaei_81
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 11
  • دریافت تشكر: 4
ممنون از پاسخ گویی تون کلش اف کلنز را این طوری با php میشهدرست کرد؟ و سوکت چی هست؟
آخرین ویرایش: 2 هفته پیش ارسال توسط navid_rezaei_81.

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 2 هفته پیش #142418

  • alihaghshenas
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • دوستی ، همکاری ، موفقیت
  • ارسال: 61
  • دریافت تشكر: 80
navid_rezaei_81 نوشته:
ممنون از پاسخ گویی تون کلش اف کلنز را این طوری با php میشهدرست کرد؟ و سوکت چی هست؟


کمی جستجو کنید تو اینترنت متوجه میشید
یک صلوات هدیه کنید

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 1 هفته, 6 روز پیش #142420

  • navid_rezaei_81
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 11
  • دریافت تشكر: 4
سلام این که سرور را بین بازی کنان برقرار کنیم اینه که یک بازی کن سرور شود و دیگزی سایلنت را توضیح می دهید؟

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 1 هفته, 4 روز پیش #142425

  • alihaghshenas
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • دوستی ، همکاری ، موفقیت
  • ارسال: 61
  • دریافت تشكر: 80
navid_rezaei_81 نوشته:
سلام این که سرور را بین بازی کنان برقرار کنیم اینه که یک بازی کن سرور شود و دیگزی سایلنت را توضیح می دهید؟


ببینین ساخت یک بازی خودش بسیار کار سختیه
حالا اینکه ما بخوایم بازی رو مولتی پلیر کنیم سختی کار رو دو برابر میکنه
سوالاتی که شما دارید میپرسید نیاز به توضیحات تکمیلی زیادی داره و خیلی کلی هست که باید بکگراند قوی ای از نحوه کارکرد شبکه داشته باشین تا درک کنین چطور کار میکنه بعد برین سراغ روش های پیاده سازی
توصیه میکنم یک دوره network+ بگذرونید قبل از هرکاری
بعد به دنبال آموزش سوکت نویسی توی یکی از زبان های node js , c# , python باشید
یک صلوات هدیه کنید

پاسخ: آموزش آنلاین سازی در یونیتی(لیدربورد_ساخت اکانت و...) از صفر 7 ساعت, 14 دقیقه پیش #142498

  • navid_rezaei_81
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 11
  • دریافت تشكر: 4
سلام سرور اختصاصی بهتره یا vps سرور اختصاصی به زبان ساده توضیح میدهید؟ ااز ایران سرور می شود برای خرید سرور انجام داد چون در بیشتر کشور ها سرور دارد؟
زمان ایجاد صفحه: 0.50 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو