تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1

موضوع: رندر انیمیشن

رندر انیمیشن 1 ماه, 3 هفته پیش #142108

  • csthv999z
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 198
  • دریافت تشكر: 106
  • 
سلام, من یه صحنه دارم که حدود 1000 فریمه, بجز چند روز رندر بنظرتون راه دیگه ای هست ?
البته رندر فارم هم میشه ولی چون کار شخصیه نمی خوام در اون حد براش هزینه کنم.
و پروژه Lavinia رو هم چک کردم , چون کارت سری RTX ندارم نمیشه.
موتور رندر هم V-Ray-5 هستش.

پاسخ: رندر انیمیشن 1 ماه, 2 هفته پیش #142145

  • Charlie
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ^___^
  • ارسال: 347
  • دریافت تشكر: 641
من واسه رندر پروژه های بزرگ از vray cloud استفاده میکنم که خیلی سریعه و اصلن ام دردسر نداره اما خب چند صد دلاری بایدپیاده شی

و واسه رندرای شخصی هم یه بالانس بین نویز و دینویزر پیدا میکنم که نتیجه مطلوب بده .. همینطور میتونی از light cache و irradiance map کش بگیری و سیو کنی که هر بار توی هر فریم محاسبه نشن و یه بار برای کل رندر محاسبه شن
اگه بازم خاستی سریع ترش کنی میتونی لایتینگ رو روی ابجکتا بیک کنی کلا (اگر صحنه ت قابلیتش رو داره) با رندر تو تکسچر و دیگه هزینه سنگین محاسبه GI رو نداشته باشی
همینطور یه سری تکنیک هایی هست مثلا به جای اینکه 30 فریم بر ثانیه بگیری 24 فریم بر ثانیه بگیری رندرتو که به تنهایی 20% از تایم رندر کم میکنه
یا اگه تو صحنه ت حرکتای خیلی یهویی نداری میتونی 12 فریم بر ثانیه بگیری (ینی یکی در میون) و با twixtor فریمای بینش رو پر کنی

در کل راه زیاده .. به صحنه ت بستگی داره
here's my instagram: www.instagram.com/alikaramudini/
آخرین ویرایش: 1 ماه, 2 هفته پیش ارسال توسط Charlie.
كاربران زیر تشكر كردند: csthv999z

پاسخ: رندر انیمیشن 1 ماه پیش #142192

  • csthv999z
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 198
  • دریافت تشكر: 106
همون طور که گفتید Vray Cloud نتیجش خوبه ولی کلی پول می خواهد که برای یه پروژه شخصی زیاده.
چون تعداد فریم های کار زیاد است به این نتیجه رسیدم که از یه Render ّarm استفاده کنم(بجز Vray-Cloud), و چون می خواستم با همون کوپونی که برای تست فارم بهت میدن سر و ته کار رو هم بیارم دیگه تنظیمات رو خیلی پایین اوردم. فعلا یه قسمتی از کار را رندر کردم تا ببینم نتیجه چطور میشه, نتیجه با اون تنظیمات بعد Denoise کردن خیلی هم بد نشد ولی خب کلی مشکل Flickering داره که بعد Denoise بهتر میشه ولی چون در صحنه سطوح شفاف و Refraction و هم زمان کم بود شدید Subdivision ها در Image Sampler وجود دارد باعث شده که Flickering ها رفع نشن. به زودی نتیجه نهایی و تجربه جالبی رو که از استفاده از فارم داشتم رو توی یه پست جداگانه به طور کامل به اشتراک می گذارم.
ببخشید که دیر Reply کردم.
ممنون از نظرتون.

پاسخ: رندر انیمیشن 1 ماه پیش #142194

  • Charlie
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ^___^
  • ارسال: 347
  • دریافت تشكر: 641
csthv999z نوشته:
همون طور که گفتید Vray Cloud نتیجش خوبه ولی کلی پول می خواهد که برای یه پروژه شخصی زیاده.
چون تعداد فریم های کار زیاد است به این نتیجه رسیدم که از یه Render ّarm استفاده کنم(بجز Vray-Cloud), و چون می خواستم با همون کوپونی که برای تست فارم بهت میدن سر و ته کار رو هم بیارم دیگه تنظیمات رو خیلی پایین اوردم. فعلا یه قسمتی از کار را رندر کردم تا ببینم نتیجه چطور میشه, نتیجه با اون تنظیمات بعد Denoise کردن خیلی هم بد نشد ولی خب کلی مشکل Flickering داره که بعد Denoise بهتر میشه ولی چون در صحنه سطوح شفاف و Refraction و هم زمان کم بود شدید Subdivision ها در Image Sampler وجود دارد باعث شده که Flickering ها رفع نشن. به زودی نتیجه نهایی و تجربه جالبی رو که از استفاده از فارم داشتم رو توی یه پست جداگانه به طور کامل به اشتراک می گذارم.
ببخشید که دیر Reply کردم.
ممنون از نظرتون.


خود وی ری کلود هم برای هر حساب کاربری 20 توکن رایگان میده بدون نیاز به کردیت کارت از اونم میتونی استفاده کنی
بیست تا تقریبن سی چهل فریم کیفیت متوسط 1080 میشه .. البته بستگی به صحنه ت داره
واسه فلیکر از بروت فورس استفاده کن و سمپلر باکت .. خروجی نهایی فلیکر نخاهد داشت به طور کلی
منتظرم ببینم رندر فارم چه اپشن هایی میده
here's my instagram: www.instagram.com/alikaramudini/
كاربران زیر تشكر كردند: csthv999z
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.22 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو