خوش آمدید, مهمان
نام كاربری کلمه عبور ذخیره

مخفف های CG Abbreviation * CG
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: مخفف های CG Abbreviation * CG

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 7 سال, 1 ماه پیش #57978

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
  • 
RealFlow

زمانی که مشغول کار با RealWave Surfaces ها هستید،میتوانید خروجی های مختلفی را از آن داشته باشید که برخی از آنها را در اینجا مطرح می کنیم :

RWC - RealWave cache

یکی دیگر از فرمتهای داخلی ریل فلو است که استفاده آن فقط جهت افزایش سرعت playback است.

SD - Surface deformation

فرمتی شبیه به BIN است که توسط تمام پلاگین های رابط (تبادلی) پشتیبانی می شود. بر عکس BIN,RWC، در این فرمت، کل شبیه سازی در تنها یک فایل ذخیره می شود.

LWO - Lightwave object file

این فرمت در بسیاری از نرم افزارهای 3D پشتیبانی می شود در نتیجه برای تبادل داده ها مناسب است، اما قاعدتاً نرم افزار هدف LigthWave است.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
آخرین ویرایش: 7 سال, 1 ماه پیش ارسال توسط saeedebrahimip.
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, madmaster_3d, esisb, naser196, Houdinian, R.Heydarzadeh, Sambrave

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 7 سال پیش #60803

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
Miscellaneous

OpenCL- Open Computing Language

بستری است برای برنامه‌هایی که قرار است بر سکوهای ناهمگن با تکیه بر سی‌پی‌یوها و جی‌پی‌یوها و سایر پردازنده‌ها اجرا شوند. اپن‌سی‌ال دارای یک زبان (بر پایهٔ C99) برای نوشتن kernelها (توابعی که در دستگاه‌های OpenCL اجرا می‌شوند) به‌علاوه رابط‌های برنامه‌نویسی برای تعریف و پس از کنترل بستر استفاده شوند را دارا است. OpenCL چندپردازندگی را با استفاده از روش‌های وظیفه محور (به انگلیسی: task-based) و داده محور (به انگلیسی: data-based) پشتیبانی می‌کند. اپن‌سی‌ال توسط هر دو شرکت AMD/ATI و Nvidia پذیرفته شده‌است. در طراحی اپن‌سی‌ال، مقدار زیادی از رابط‌های پردازشی با CUDA و رقیب آن، مایکروسافت دایرکت‌کامپیوت به اشتراک گذاشته است.

به عبارت ساده تر:
این تکنولوژی اولین بار در سیستم عامل اسنو شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفته. با استفاده از این تکنولوژی پردازشگر موجود در کارت گرافیک GPU در کارهای عادی همانند cpu مورد استفاده قرار می‌گیرد. واین یعنی بالا رفتن سرعت در کارها. یعنی دیگه gpu کارت گرافیک شما فقط هنگام بازیا نیست که کار می‌کنه. بلکه برنامه‌هایی کم کم خواهند اومد که از قدرت GPU کارت گرافیک استفاده کنن . در ضمن یک فرق بسیار بزرگ GPU با CPU داره و اون اینه که برخلاف CPU از تعداد هسته‌های بسیار زیادی تشکیل شده که هر کدوم از اونا قدرت بسیار ناچیزی دارن. بنابراین این قابلیت به صورت عادی در هر برنامه‌ای وجود نخواهد داشت و فقط اونهایی می‌تونن از این مزیت بهره ببرن که، برای استفاده از این قابلیت کدنویسی شده باشند.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
آخرین ویرایش: 7 سال پیش ارسال توسط saeedebrahimip.
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, madmaster_3d, esisb, naser196, Houdinian, R.Heydarzadeh, Sambrave

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 6 سال, 10 ماه پیش #71529

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
RealFlow

PBD - Position Based Dynamics :

روشی ست که با solver های دیگر در RF کاملاً متفاوت است. از SPH ها سریع ترند از GPU ها (پردازنده های گرافیکی) پشتیانی می کنند. و برای مایعات دیگر نیز کاربرد دارند (باز هستند). مانند : مواد گرانول!!!!

مانند SPH، این تکنولوژی هم به RF محدود نمیشه. همون framework ـی که برای دفورمه کردن شبیه سازی پارچه در PhysX SDK استفاده میشه درش استفاده شده. در SIGGRAPH 2013 بود که این تکنولوژی رونمایی شد و همون چیزیه که در RF 2015 به عنوان Dyverso اضافه شد.

SPH - Smoothed Particle Hydrodynamics

یا همون Standard particle ها. مثل گازها.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
آخرین ویرایش: 6 سال, 10 ماه پیش ارسال توسط saeedebrahimip.
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, madmaster_3d, esisb, naser196, Houdinian, R.Heydarzadeh, Sambrave

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 6 سال, 10 ماه پیش #73371

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
RealFlow


HYBRIDO- HYBrid laRge dImension liquiD sOlver

همانطور که میدانید، اغلباً جهت شبیه سازی های عظیم مورد استفاده قرار می گیرد. هیبریدو از تکنولوژی FLIP - FLuid Implicit Particles بهره می برد. بعد از اینکه در RealFlow 2014 یه بازنگری ای در تکنولوژی Hybrido انجام شد، تیم Next Limit این دو رو تحت عنوان HyFLIP با هم ادغام کرد.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
آخرین ویرایش: 6 سال, 10 ماه پیش ارسال توسط saeedebrahimip.
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, madmaster_3d, esisb, naser196, R.Heydarzadeh, Sambrave

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 6 سال, 8 ماه پیش #76819

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
miscellaneous

SVG - Scalable Vector Graphics

گرافیک برداری مقیاس‌پذیر یا اس‌وی‌جی زبانی‌ست از نوع اکس‌ام‌ال که به منظور ایجاد، انتشار، و کار با گرافیک دوبعدی و نیز کاربردهای گرافیکی بر روی اینترنت ایجاد گردیده است. به عنوان استانداردی جدید از سوی کنسرسیوم وب جهان‌شمول (W۳C)، اس‌وی‌جی باعث کوچک‌تر گردیدن، سریع‌تر بودن، و تعاملی‌تر (interactive) شدن اسناد دربردارندهٔ گرافیک و انیمیشن بر روی وب می‌گردد.

------------------------------------------------------------------------------------

SVG فرمتی ـه است که باهاش میشه spline ها رو وارد RF کرد.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
آخرین ویرایش: 6 سال, 8 ماه پیش ارسال توسط saeedebrahimip.
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, madmaster_3d, esisb, naser196, SANDMAN, Houdinian, Sambrave

پاسخ: مخفف های CG Abbreviation * CG 6 سال, 6 ماه پیش #82196

  • saeedebrahimip
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 1672
  • دریافت تشكر: 2688
RealFlow


SDF - Signed Distance Field

SDF تعیین کننده ی این است که ذرات با داخل، خارج یا سطح آبجکت تعامل داشته باشند.
"لازم بذکره که بنده خیلی وقته در زمینه RealFlow فعالیتی ندارم"

سفر در Realflow

گراف ها در ریل فلو (جلیقه نجات) - برنامه نویسی بصری

درک Substeps در RealFlow

آموزش جامع ابزار MassFX در 3ds Max

مخفف های CG Abbreviation * CG

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش
كاربران زیر تشكر كردند: Mostafa3D, amir, esisb, Houdinian, Sambrave, miladlayeghi
مدیران انجمن: m.bodat
زمان ایجاد صفحه: 0.30 ثانیه

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو